خرید زعفران در اصفهان

بازار زعفران اصفهان به دلیل داشتن غذا‌های سنتی بسیار خوشمزه و رستوران‌های زیاد، بسیار گسترده است و برند‌های زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند. با این حال خیلی از افراد از این بازار پررونق سوء استفاده کرده و زعفران‌های تقلبی را به بازار عرضه می‌کنند. ما در زعفران نوژن امکان خرید عمده و جزئی انواع زعفران اصل در اصفهان را برای شما فراهم کرده ایم. بسته بندی‌های زعفران نوژن بسیار محکم و زیبا هستند؛ به همین دلیل ضمن امکان نگهداری به مدت طولانی، قابلیت استفاده به عنوان هدیه را دارند.

قیمت خرید زعفران در اصفهان

لیست قیمت زعفران فله ای

عنوانوزنقیمت
سوپر نگین رویال۱ کیلوگرم۱۱۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان
سوپر نگین۱ کیلوگرم۱۱۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان
نگین۱ کیلوگرم۱۰۸/۰۰۰/۰۰۰ تومان
شبه نگین۱ کیلوگرم۱۰۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان
پوشال سوپر۱ کیلوگرم۱۰۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان
پوشال۱ کیلوگرم۱۰۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان
دخترپیچ۱ کیلوگرم۸۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان
نرمه۱ کیلوگرم۸۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان

بازار زعفران اصفهان

بازار زعفران اصفهان یکی از پررونق‌ترین بازار‌ها در نزدیکی میدان نقش جهان است که انواع زعفران به صورت فله یا بسته بندی در آن به فروش می‌رسند. علاوه بر این شما می‌توانید زعفران‌های مختلف را در بسته‌های مثقالی یا گرمی‌ در بازار زعفران اصفهان خریداری کنید. بازار زعفران در اصفهان معمولا افرادی فعالیت دارند که به طور مستقیم با تولیدکننده‌ها در ارتباط هستند یا خود به عنوان تولیدکننده فعالیت می‌کنند. اما باید دقت کنید که هر فروشگاهی در این راسته قابل اعتماد نیست و حتما باید خرید زعفران اصفهان را از جایی انجام دهید که معتبر است. فروشگاه زعفران نوژن در بازار زعفران اصفهان قرار دارد و انواع زعفران اصل را در بسته‌های وزنی مختلف با بهترین قیمت به شما ارائه می‌دهد.

خرید عمده زعفران در اصفهان

برای بسیاری از فروشگاه داران یا صاحبان رستوران‌ها، خرید عمده زعفران در اصفهان بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است. به همین دلیل به دنبال فروشگاهی هستند که در زمینه فروش زعفران عمده در اصفهان فعالیت داشته باشد. ما در نوژن، انواع زعفران را به صورت کیلویی، سوتی یا در پک‌های بسته بندی شده به صورت عمده به شما می‌فروشیم. در حال حاضر امکان خرید عمده زعفران در اصفهان در انواع زیر از طریق نوژن فراهم شده است:

خرید عمده زعفران در اصفهان

  • خرید عمده زعفران سرگل

زعفران‌های سرگل دارای رشته‌های کشیده و بدون فرخوردگی هستند که در کنار داشتن قیمت مناسب، کیفیت بالایی دارند. شما می‌توانید زعفران سرگل بسته بندی را در پک‌های ۲۰ تا ۳۰ عددی خریداری کرده یا در صورت نیاز، سفارش خرید به صورت کیلویی را به ما ارائه دهید. برای اطلاع از قیمت زعفران سرگل امروز با ما در نوژن تماس بگیرید.

  • خرید عمده زعفران پوشال

اگر به دنبال یک زعفران باکیفیت و دارای قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما خرید عمده زعفران پوشال در اصفهان است. زعفران‌های پوشال نوژن در بسته‌های ۱ گرمی‌، ۵ گرمی‌، نیم مثقالی و یک مثقالی قرار گرفته و در پک‌های ۲۰ تا ۳۰ عددی به صورت عمده به فروش می‌رسند. همچنین امکان خرید کیلویی زعفران پوشال در اصفهان هم از طریق نوژن وجود دارد؛ برای خرید زعفران پوشال اصل با ما تماس بگیرید.

  • فروش عمده زعفران نگین و سوپرنگین

در خرید عمده زعفران در اصفهان معمولا زعفران‌های نگین و سوپرنگین خریداران زیادی دارند؛ زیرا کیفیت فوق العاده خوبی داشته و به عنوان یکی از بهترین محصولات صادراتی استفاده می‌شوند. شما می‌توانید این زعفران‌ها را خریداری کرده و با قرار دادن در بسته بندی‌های زیبا و کادویی، آن را به توریست‌ها در شهر اصفهان بفروشید. همچنین امکان خرید زعفران نگین و سوپرنگین در بسته بندی‌های مختلف از نوژن وجود دارد.

  • خرید عمده زعفران دخترپیچ

خرید عمده زعفران در اصفهان از نوع دخترپیچ به افرادی توصیه می‌شود که به دنبال محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب می‌گردند. این زعفران‌ها که به نام دسته هم شناخته می‌شوند، دارای ظاهر زیبایی هستند و می‌توانند برای تزیین ویترین فروشگاه شما هم استفاده شوند. برای اطلاع از قیمت زعفران دخترپیچ با ما در نوژن تماس بگیرید.

خرید گل زعفران در اصفهان

خیلی از افراد علاوه بر رشته‌های زعفران، تمایل به خرید گل زعفران دارند که برای پر کردن جعبه‌های کادویی یا زیباسازی بسته بندی‌ها بسیار مناسب است. ما در نوژن در زمینه فروش زعفران کادویی هم فعالیت داریم و در صورت خواست شما، حجم باقیمانده ظرف را با استفاده از گل پر می‌کنیم. همچنین شما می‌توانید خرید گل زعفران در اصفهان را با هدف انجام صادرات به خارج از کشور هم انجام دهید.

خرید گل زعفران در اصفهان

مرکز خرید زعفران اصفهان

بهترین مرکز خرید زعفران اصفهان جایی است که انواع زعفران‌ها را در بسته‌های وزنی متفاوت به شما عرضه کند تا شما بتوانید بسته به نیاز خود خریداری کنید. علاوه بر این، در مرکز خرید زعفران اصفهان باید بهترین قیمت بازار به شما ارائه شده و اصل بودن زعفران‌ها هم تضمین شوند. به این ترتیب خیالتان از بابت خرید یک محصول باکیفیت راحت خواهد بود.

قیمت یک مثقال زعفران در اصفهان

قیمت یک مثقال زعفران در اصفهان بستگی به عوامل مختلفی دارد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به نوع زعفران، بسته بندی و برند پخش کننده اشاره کرد. باید بدانید که قیمت زعفران در اصفهان معمولا ثابت نیست و بسته به شرایط بازار متفاوت است؛ همچنین بسته به میزان خرید به صورت جزئی یا عمده هم متفاوت خواهد بود. شما می‌توانید برای استعلام دقیق قیمت زعفران در اصفهان در هر روز، می‌توانید با ما تماس بگیرید؛ همچنین برای خرید زعفران یک مثقالی در انواع مختلف می‌توانید از طریق سایت اقدام کنید.

سخن پایانی

در این مقاله بازار زعفران اصفهان را معرفی کرده و درباره خرید عمده یا جزئی انواع زعفران صجبت کردیم. شما می‌توانید انواع زعفران‌ها را به صورت گرمی‌، مثقالی، کیلویی یا عمده بسته بندی از ما در نوژن خریداری کنید. برای اطلاع از قیمت انواع زعفران و خرید بدون واسطه این محصولات با ما تماس بگیرید.

بازار زعفران اصفهان کجاست؟

شما می‌توانید زعفران بسته بندی را در مراکز پخش در سرتاسر اصفهان خریداری کنید؛ اما بازار زعفران اصفهان به طور عمده در نزدیکی میدان امام قرار دارد.

بهترین روش خرید زعفران در اصفهان چیست؟

شما می‌توانید هم به صورت حضوری و هم اینترنتی انواع زعفران را از ما در نوژن خریداری کرده ودر محل موردنظر خود تحویل بگیرید.

4.7/5 - (3 امتیاز)
مشاهده مقالات بیشتر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت درخواست سفارش عمده

برای مشاوره با شماره 73 76 376 0913 تماس بگیرید.

در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

ثبت درخواست