بهترین برند های زعفران در ایران

امروزه زعفران به یکی از مهمترین ادویه‌ها برای پخت غذاهای ایرانی تبدیل شده است؛ به همین دلیل کیفیت آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده و افراد به دنبال بهترین برندها می‌گردند. در این مقاله از نوژن به طور کامل بهترین برندهای زعفران در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

۱- زعفران بهرامن

شرکت بهرامن با سال‌ها تجربه‌ی موفق در بازارهای داخلی و بین‌المللی در شهرک صنعتی توس مشهد و با مساحت ۱۷۰۰ متر مربع واقع شده است. در سال ۱۳۴۹، بهرامن به عنوان یکی از بهترین برندهای زعفران در ایران فعالیت خود را شروع کرده و توانست با سال‌ها سال تلاش فراوان، به یکی از شرکت‌های دانش‌محور با نام اختصاصی خود یعنی زعفران بهرامن تبدیل شود.

در واحد تولید زعفران بهرامن، فرآیند بسته بندی و مرتب‌سازی محصولات زعفران به وسیله‌ی سیستم‌های پیشرفته و کارشناسان متخصص اجرا می‌شود. پس از اتمام مراحل آزمایش، زعفران با وزن‌های مختلفی از ۱/۰ گرم تا ۵۰۰ گرم در خط تولید به بسته بندی نهایی خود می‌رسد. با توجه به حساسیت زعفران به عوامل محیطی مانند رطوبت، نور آفتاب و احتمال فرار عطر، انجام مراحل بسته بندی به شکلی کاملاً ایمن و موثر ضروری است که در زعفران بهرامن به خوبی رعایت شده است.

زعفران بهرامن و قائنات دومورد از بهترین برند های زعفران در ایران

۲- معرفی زعفران قائنات

اهداف قائنات، به عنوان یکی از بهترین برندهای زعفران در ایران، در زمینه نوآوری در فرآورده‌های زعفران و ایجاد محصولات فرعی در زمینه این گیاه بسیار ارزشمند است. خرید زعفران قائنات بسته به واحد اندازه‌گیری و نوع بسته‌بندی، به شکل‌های مختلف امکان‌پذیر است؛ یعنی شما می‌توانید از فروشندگان مختلف، این زعفران را به صورت عمده یا جزئی خریداری کنید. البته دقت داشته باشید که مشهور بودن این برند، باعث شده که خیلی از افراد سودجو، زعفران تقلبی را با نام قائنات به شما بفروشند؛ بنابراین حتما خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید.

۳- زعفران سحر خیز

زعفران سحرخیز یکی از برندهای خانوادگی در ایران است که از سال ۱۹۳۲ فعالیت خود را آغاز کرده و تا امروز توانسته در زمینه تولید زعفران‌های مختلف فعالیت کند. این برند به صورت کلی با اضافه کردن افزودنی‌های مصنوعی مخالف است و هیچگونه ناخالصی در رشته‌های زعفران آن دیده نمی‌شود. همچنین رشته‌های زعفران سحرخیز به طور کامل در برابر رطوبت یا گرد و غبار محافظت می‌شوند تا کیفیت آنها کاهش پیدا نکند.

زعفران سحر خیز و برند نوژن از بهترین برند های زعفران در ایران

۴- برند نوژن، برندی متعهد در بازار زعفران ایران

شرکت نوش مهر بانو با سال‌ها سابقه فعالیت در حوزه زعفران، در سال ۱۴۰۰ تحت عنوان تجاری نوژن در بازار زعفران ایران آغاز کرده و توانسته به یکی از بهترین برندهای زعفران در ایران تبدیل شود. این برند به عنوان علامتی از زیبایی و تازگی، به میدان وارد شد. کلمه نوژن نه تنها نماد راحتی و تازگی است، بلکه معنای تجربه لحظات خاص و دلپذیر را هم می‌دهد.

ما در گروه زعفران نوژن، با تمرکز بر روی انتخاب مواد اولیه با کیفیت بالا و با استفاده از تکنولوژی‌های نوین در زمینه زعفران، محصولاتی را به بازار عرضه می‌کنیم که علاوه بر عطر، تجربه احساسات و خاطرات خاصی را نیز به همراه دارند.

CTA

خرید زعفران ارگانیک از نوژن به عنوان یک گزینه سالم و خوشمزه

با توجه به افزایش آگاهی افراد از اهمیت تغذیه سالم و متوازن، استفاده از محصولات ارگانیک در سبد غذایی به عنوان یک انتخاب هوشمندانه به چشم می‌خورد. شرکت نوژن با تجربه‌ای نزدیک به ۱۰ سال در زمینه فروش محصولات ارگانیک، ارائه‌دهنده بهترین زعفران ارگانیک از زمین‌های معتبر کشاورزان منطقه است. اگر می‌خواهید بدانید زعفران ارگانیک چیست؟، مقاله ما را در این باره مطالعه کنید. طعم و عطر خاص با کشت بر اساس استانداردهای ارگانیک، طعم و عطر زعفران نوژن را تا حد زیادی بهبود بخشیده و آن را به گزینه خوبی برای هدیه دادن یا سوغات تبدیل کرده است. برای خرید زعفران کادویی بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی ۴ تا از بهترین برندهای زعفران در ایران پرداختیم و گفتیم که زعفران این برندها چه ویژگی‌هایی دارند. شما می‌توانید برای خرید زعفران اصل با ما در گروه نوژن تماس بگیرید و این محصولات را در بسته‌های گرمی و مثقالی به صورت عمده یا جزئی خریداری کنید. همچنین امکان خرید انواع زعفران به صورت کیلویی هم از نوژن وجود دارد؛ برای اطلاع از قیمت عمده زعفران با ما تماس بگیرید.

آیا بهترین برندهای زعفران در ایران به خارج از ایران نیز ارسال دارند؟

بله، تمامی برندهای محلی ما با استفاده از خدمات پست هوایی به مقاصد خارج از ایران ارسال می‌شوند. برای اطلاعات بیشتر و همچنین درخواست قیمت، می‌توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

چگونه می‌توان اصل بودن بهترین برند زعفران را تشخیص داد؟

برای اطمینان از این موضوع باید خرید خود را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید؛ همچنین اگر به طور مستقیم از برندی خریداری کنید که به عنوان تولیدکننده فعالیت می‌کند، اطمینان شما از این مسئله بیشتر خواهد بود.

4.5/5 - (2 امتیاز)
مشاهده مقالات بیشتر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت درخواست سفارش عمده

برای مشاوره با شماره 73 76 376 0913 تماس بگیرید.

در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

ثبت درخواست