قیمت زعفران اصل امروز

خرید زعفران اصل هم برای استفاده‌های خانگی و هم برای هدیه دادن، یکی از دغدغه‌های بسیاری از ایرانیان است. ما در نوژن به عنوان تولیدکننده انواع زعفران در بسته‌های وزنی مختلف، امکان خرید تضمینی زعفران اصل را برای شما فراهم کرده و انواع مختلف سرگل، سوپرنگین، نگین، پوشال و دخترپیچ را با قیمت مناسب به شما ارائه داده ایم. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت زعفران اصل امروز و خرید مستقیم این محصول با ما تماس بگیرید.

قیمت خرید زعفران اصل صادراتی

لیست قیمت زعفران فله ای

عنوانوزنقیمت
سوپر نگین رویال۱ کیلوگرم۱۱۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان
سوپر نگین۱ کیلوگرم۱۱۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان
نگین۱ کیلوگرم۱۰۸/۰۰۰/۰۰۰ تومان
شبه نگین۱ کیلوگرم۱۰۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان
پوشال سوپر۱ کیلوگرم۱۰۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان
پوشال۱ کیلوگرم۱۰۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان
دخترپیچ۱ کیلوگرم۸۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان
نرمه۱ کیلوگرم۸۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان

چگونه می‌توان از اصل بودن زعفران خریداری شده مطمئن شد؟

حتما باید خرید زعفران را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید و از روش‌هایی مانند بررسی ترد بودن رشته‌ها و امتحان کردن میزان رنگ دهی آنها استفاده کنید.

آیا زعفران اصل، همان زعفران ارگانیک است؟

خیر. زیرا زعفران اصل ممکن است به روش‌های صنعتی تولید شده باشد؛ بنابراین اصل بودن زعفران، نشانه ارگانیک بودن آن نیست.

آیا نوژن، تضمین اصل بودن زعفران‌ها را ارائه می‌دهد؟

بله. چون کلیه فرایندهای کاشت و برداشت توسط تیم نوژن انجام می‌شوند، شما می‌توانید ضمانت اصل بودن کالاها را از ما دریافت کنید.

زعفران اصل چیست؟

با توجه به ارزش بسیار بالایی که زعفران دارد، خیلی از افراد اقدام به تولید و فروش انواع زعفران‌های تقلبی می‌کنند که از کشت به دست نمی‌آیند و با استفاده از رنگ، ساخته شده اند. به همین دلیل شما باید راه تشخیص زعفران اصل را بشناسید و حتما از یک فروشگاه معتبر خرید خود را انجام دهید، تا دچار مشکل نشوید. باید بدانید که اعتماد کردن به برند، نمی‌تواند راه خوبی برای تشخیص زعفران اصل باشد؛ زیرا افراد سودجو، از نام برند برای جذب مشتری استفاده می‌کنند و همین موضوع می‌تواند باعث فریب شما شود.

زعفران اصل از کجا بخریم؟

همانطور که گفتیم بهترین راه برای خرید زعفران اصل، مراجعه به فروشگاه معتبری در این زمینه است که یا شما را به صورت مستقیم به کشاورزان متصل کند، یا اینکه ضمانت اصالت کالای خود را ارائه دهد. برای مثال ما در گروه نوژن، به عنوان تولیدکننده و فروشنده انواع زعفران اصل فعالیت داریم. از آنجا که این محصولات به صورت مستقیم توسط خود ما کشت شده و با استفاده از روش‌های استاندارد برداشت می‌شوند، از بابت اصل بودن زعفران خیال شما راحت خواهد بود. شما می‌توانید از دو طریق خرید حضوری و آنلاین، اقدام به خرید انواع زعفران اصل از ما کرده و محصول موردنظر خود را در هر جایی از ایران تحویل بگیرید.

خرید انواع زعفران اصل از نوژن

گروه نوژن در زمینه فروش زعفران اصل در انواع مختلف فعالیت دارد که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

خرید انواع زعفران اصل از نوژن

  • زعفران سرگل

احتمال تقلب در زعفران سرگل در مقایسه با دیگر انواع زعفران بیشتر است؛ زیرا این محصول دارای رشته‌های کاملا جداشده از ریشه است که به صورت کاملا یکنواخت در بسته بندی قرار گرفته اند. بنابراین خیلی از افراد سودجو می‌توانند هر رشته قرمزی را به جای زعفران سرگل اصل به شما بفروشند. فروش زعفران سرگل در نوژن در بسته‌های مثقالی و گرمی‌ انجام می‌شود و امکان خرید آن به صورت عمده بسته بندی یا کیلویی هم برای شما فراهم شده است.

  • زعفران دخترپیچ

کمترین احتمال تقلب در زعفران، در زعفران دسته یا دخترپیچ دیده می‌شود؛ زیرا این محصول دارای رشته‌های کامل از ریشه تا کلاله است و قیمت پایینی هم دارد. به همین دلیل، خیلی از افراد سودجو، به سراغ آن نمی‌روند و آن را به عنوان یک زعفران پرسود نمی‌شناسند. شما می‌توانید برای خرید زعفران دخترپیچ یا دسته در بسته‌های وزنی مختلف، بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

  • زعفران پوشال

از دیگر انواع زعفران که معمولا به صورت تقلبی فروخته می‌شود، می‌توان به پوشال اشاره کرد. از آنجا که رشته‌های این نوع زعفران به صورت شکسته شده هستند و قدری فرخوردگی دارند، تقلب در آن در مقایسه با زعفران سرگل بسیار ساده‌تر است. ما در نوژن، در زمینه فروش زعفران پوشال با ضمانت اصالت کالا فعالیت داشته و این محصول را مستقیما از مزرعه به شما ارائه می‌دهیم.

  • زعفران نگین و سوپرنگین

قیمت بالای زعفران نگین و سوپرنگین در کنار صادراتی بودن آن، باعث شده که خیلی از افراد به سراغ تقلب کردن در آن می‌روند. به همین دلیل در خرید زعفران نگین و سوپرنگین باید بسیار دقت کنید و راه‌های تشخیص زعفران اصل را بشناسید. معمولا زعفران‌های نگین و سوپرنگین دارای رشته‌های بسیار درشت و بدون فرخوردگی هستند و قدرت رنگ دهی فوق العاده ای دارند.

چگونه می‌توان زعفران اصل را تشخیص داد؟

در زمان خرید زعفران اصل، باید با روش‌های تشخیص آن آشنا باشید تا بتوانید یک محصول خوب را انتخاب کنید. برخی از این روش‌ها عبارتند از:

چگونه می‌توان زعفران اصل را تشخیص داد؟

  • زعفران‌های اصل، دارای رشته‌هایی درشت هستند و رنگ یکنواختی دارند.
  • این زعفران‌ها، به محض افتادن در آب جوش، رنگ پس نمی‌دهند و نیاز به زمان دارند.
  • رنگ زعفران اصل دم کشیده، نارنجی مایل به زرد است و کمتر قرمزی در آن دیده می‌شود.
  • رشته‌های زعفران اصل ترد هستند؛ یعنی در دست به راحتی پودر نمی‌شوند یا به دست رنگ نمی‌دهند.

زعفران اصل مثقالی چند؟

یکی از راه‌های تعیین قیمت زعفران اصل، به صورت مثقالی است؛ هر مثقال زعفران اصل حاوی ۴.۶ گرم از رشته‌های آن است و معمولا در بسته‌های نیم یا یک مثقالی فروخته می‌شود. مهمترین عامل در تعیین قیمت زعفران اصل مثقالی، نوع آن است؛ در این میان قیمت زعفران نگین و سوپرنگین از همه زعفران‌ها بالاتر است و زعفران دخترپیچ با قیمت کمتری معامله می‌شود.

CTA قیمت زعفران

خرید عمده زعفران اصل

گروه زعفران نوژن، نه تنها در زمینه فروش انواع زعفران اصل در بسته بندی‌های مثقالی و گرمی‌ فعالیت می‌کند، بلکه امکان خرید عمده زعفران اصل را هم فراهم کرده است. قیمت عمده زعفران اصل در مقایسه با قیمت گرمی‌ یا مثقالی آن کمتر است؛ اما اگر امکان بسته بندی آن را برای فروش ندارید، می‌توانید خرید زعفران عمده بسته بندی شده را انجام دهید. ما در گروه نوژن، انواع زعفران را در بسته‌های عمده ۵ گرمی‌، ۱ گرمی‌، نیم مثقالی و یک مثقالی قرار داده ایم؛ در هر پک از بسته‌های عمده، بین ۲۰ تا ۳۰ بسته زعفران وجود دارد که همگی از نظر کیفیت و رنگ دهی، کاملا تضمین شده هستند.

5/5 - (1 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت درخواست سفارش

برای مشاوره با شماره 73 76 376 0913 تماس بگیرید.

در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

ثبت درخواست