قیمت زعفران پنج گرمی

اگر در غذا‌های مختلف از زعفران استفاده می‌کنید، رستوران دار هستید یا یک کترینگ کوچک را مدیریت می‌کنید، خرید زعفران پنج گرمی نوژن یک پیشنهاد مقرون به صرفه برای شما است. بسته بندی زعفران‌های 5 گرمی به گونه ای است که هم برای استفاده خانگی به مدت طولانی مناسب است و هم می‌تواند به عنوان هدیه مورداستفاده قرار بگیرد. برای خرید انواع زعفران پنج گرمی (سرگل، نگین، پوشال، سوپر نگین و دخترپیچ) با ما در نوژن تماس بگیرید یا بر روی لینک سفارش در همین صفحه کلیک کنید.

قیمت خرید زعفران پنج گرمی

قیمت هر بسته زعفران ۵ گرمی نوژن چقدر است؟

قیمت هر بسته زعفران ۵ گرمی بر اساس نوع آن مشخص می‌شود؛ همچنین در صورتی که پک‌های عمده را خریداری کنید، قیمت هر بسته کمتر خواهد شد.

در پک‌های عمده زعفران بسته بندی ۵ گرمی، چند بسته وجود دارد؟

هریک از این پک‌ها حاوی ۲۵ بسته ۵ گرمی زعفران هستند و محدودیتی در انتخاب نوع آن نخواهید داشت.

۵ گرم زعفران چند قاشق است؟

معمولا هر ۵ گرم زعفران مرغوب و اصل، برابر ۶ قاشق چایخوری خواهد بود.

کاربرد‌های زعفران پنج گرمی

خرید زعفران پنج گرمی برای افرادی مناسب است که استفاده‌های روزمره زیادی از زعفران دارند و از آن در بیشتر غذا‌های خود استفاده می‌کنند. همچنین صاحبان رستوران‌های کوچک یا کترینگ‌هایی با حجم غذای کم هم می‌توانند برای مصرف روزانه خود، بسته بندی ۵ گرمی زعفران را خریداری نمایند. از سوی دیگر، بسته بندی زعفران‌های پنج گرمی نوژن به گونه ای طراحی شده که برای هدیه یا سوغاتی هم گزینه خوبی به شمار می‌رود. مصرف روزانه زعفران می‌تواند باعث افزایش نشاط و شادابی در بدن شده و طعم و عطر غذا‌ها را به طور شگفت آوری تغییر دهد. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت انواع زعفران پنج گرمی با ما در نوژن تماس بگیرید.

خرید آنلاین انواع زعفران ۵ گرمی

ما در نوژن، انواع زعفران‌ها را در بسته‌های پنج گرمی بسته بندی کرده ایم که هم برای استفاده‌های روزمره مناسب هستند و هم می‌توانند به عنوان هدیه مورد استفاده قرار بگیرند. زعفران نوژن انواع زعفران‌ها را در بسته‌های ۵ گرمی قرار داده و با حدود قیمتی متفاوت به شما عرضه می‌کنیم تا با هر قدرت خرید، بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. در حال حاضر زعفران‌های زیر از طریق سایت نوژن قابل خریداری هستند:

فروش انواع زعفران 5 گرمی

 

  • زعفران دسته یا دخترپیچ پنج گرمی

برای افرادی که به دنبال بهترین قیمت امروز زعفران پنج گرمی هستند، خرید زعفران دسته یا دخترپیچ توصیه می‌شود. این زعفران‌ها دارای رشته‌های کامل هستند و در انواع دو سویه یا یک سویه در بسته بندی قرار گرفته اند. قیمت زعفران دسته در مقایسه با دیگر انواع کمتر است؛ اما برای رفع نیاز‌های روزمره، انتخاب مناسبی به شمار می‌رود.

  • زعفران ۵ گرمی سرگل

یکی از انواع زعفران‌های باکیفیت که در بسته‌های ۵ گرمی در نوژن عرضه می‌شود، زعفران سرگل با رشته‌های یکنواخت و کلاله‌های نسبتا درشت است. این زعفران‌ها در نمونه‌های ممتاز، اعلا و صادراتی به بازار ارائه شده اند که کلاس قیمتی آن‌ها متفاوت خواهد بود. شما می‌توانید برای خرید زعفران سرگل به صورت تضمینی و بدون واسطه با ما در نوژن تماس بگیرید.

  • زعفران پوشال ۵ گرمی

اگر به دنبال خرید زعفران پنج گرمی مرغوب برای استفاده‌های روزمره یا طعم دار کردن غذا‌های بیرون بر خود هستید، پیشنهاد ما خرید اینترنتی زعفران پوشال است. قیمت زعفران ۵ گرمی پوشال در مقایسه با دیگر انواع مناسب‌تر است و در عین حال قدرت رنگ دهی خوبی هم دارد.

  • زعفران نگین پنج گرمی

برای افرادی که کیفیت زعفران برای آن‌ها حرف اول را می‌زند، خرید آنلاین زعفران نگین یک گزینه مناسب است؛ زیرا این مدل زعفران دارای رشته‌هایی ضخیم، کلاله‌های درشت و بدون فرخوردگی است و رنگ دهی فوق العاده زیادی هم دارد. همچنین نمونه اعلاتر آن به عنوان زعفران سوپرنگین شناخته می‌شود که از نوع صادراتی است و می‌تواند یک هدیه ارزشمند باشد.

جهت استعلام قیمت و سفارش زعفران اصل نوژن با ما در ارتباط باشید.

خرید عمده زعفران بسته بندی ۵ گرمی

اگر برای هدیه دادن به دنبال خرید تعداد بالای زعفران بسته بندی ۵ گرمی هستید که طراحی زیبا و بسته‌های محکمی‌ داشته باشند، می‌توانید خرید زعفران بسته بندی عمده را از ما در نوژن انجام دهید. در پک‌های زعفران ۵ گرمی عمده، حدود ۲۵ بسته قرار گرفته که برای هدیه یا سوغاتی و حتی استفاده به مدت طولانی قابل مصرف هستند. با این کار، هزینه تمام شده هر بسته برای شما کمتر خواهد بود و می‌توانید تا حد زیادی از خرید خود سود ببرید.

5/5 - (1 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت درخواست سفارش

برای مشاوره با شماره 73 76 376 0913 تماس بگیرید.

در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

ثبت درخواست