قیمت روز زعفران دختر پیچ یا زعفران دسته‌ای

زعفران دسته‌ای یا دخترپیچ بهترین نوع زعفران است که در زمان برداشت، به صورت کامل برداشت شده و هیچ تغییری در رشته‌های آن ایجاد نشده است. به همین دلیل خرید زعفران دخترپیچ بیشتر به افرادی توصیه می‌شود که می‌خواهند بهترین طعم، رنگ و بو را از رشته‌های زعفران بگیرند. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت روز زعفران دختر پیچ یا دسته‌ای در وزن‌های مختلف با ما تماس گرفته و این محصول را بدون واسطه، به صورت جزئی یا عمده، از نوژن خریداری کنید.

قیمت خرید زعفران دختر پیچ

لیست قیمت زعفران فله ای

عنوانوزنقیمت
سوپر نگین رویال۱ کیلوگرم۱۱۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان
سوپر نگین۱ کیلوگرم۱۱۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان
نگین۱ کیلوگرم۱۰۸/۰۰۰/۰۰۰ تومان
شبه نگین۱ کیلوگرم۱۰۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان
پوشال سوپر۱ کیلوگرم۱۰۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان
پوشال۱ کیلوگرم۱۰۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان
دخترپیچ۱ کیلوگرم۸۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان
نرمه۱ کیلوگرم۸۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان

آیا امکان خرید زعفران دختر پیچ از نوژن وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید زعفران دختر پیچ را از چند سوت تا چند کیلو از ما در نوژن خریداری کنید.

آیا بسته بندی‌های زعفران دسته نوژن برای هدیه دادن مناسب هستند؟

بله. بسته بندی‌های زعفران نوژن بر اساس اصول زیبایی شناختی و استاندارد طراحی شده اند و بهترین گزینه برای دادن بک هدیه ارزشمند به شمار می‌روند.

قیمت زعفران دختر پیچ به چه عواملی بستگی دارد؟

وزن، نوع بسته بندی، خرید جزئی یا عمده و برند از مهمترین عوامل موثر بر قیمت زعفران دختر پیچ هستند.

زعفران دسته یا دختر پیچ چیست؟

زعفران دخترپیچ چیست؟

زعفران دسته‌ای یا دختر پیچ یکی از زیباترین انواع زعفران است که رشته‌های آن به صورت کامل در کنار هم قرار گرفته و خشک می‌شوند. از آنجا که در گذشته این زعفران‌ها توسط دختران یا بانوان جمع آوری و دسته بندی می‌شدند، دختر پیچ برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. به عبارت بهتر شما می‌توانید در زعفران‌های دسته‌ای، همه قسمت‌های خامه، رشته و کلاله را مشاهده کنید؛ به همین دلیل قیمت زعفران دختر پیچ در مقایسه با دیگر انواع آن کمتر است. مهمترین مزیت خرید زعفران دختر پیچ این است که امکان تقلب در فروش آن صفر خواهد بود؛ زیرا تمام ریشه یا بخش سفید زعفران را در خود دارد.

انواع زعفران دسته‌ای

زعفران دسته یا دختر پیچ در دو نوع یک سویه و دو سویه به بازار عرضه می‌شود. در زعفران یک سویه، همه خامه‌ها در یک سمت قرار گرفته اند و کلاله‌ها در سمت دیگر قرار دارند. اما در زعفران دو سویه، کلاله در قسمت میانی قرار می‌گیرد و خامه‌ها در دو سمت آن قرار گرفته و دسته شده اند. البته این دو نوع زعفران دختر پیچ از bکیفی تفاوت چندانی با هم ندارند و قیمت آن‌ها هم متفاوت نیست؛ تنها نحوه چیدمان آن‌ها در بسته بندی متفاوت خواهد بود. برای خرید زعفران درجه یک اصل از انواع مختلف و مشاهده محصولات ما بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

قیمت امروز زعفران دخترپیچ

از آنجا که خامه یا قسمت‌های سفید در رشته‌های زعفران دسته یا دخترپیچ دیده می‌شود، قیمت زعفران دسته‌ای در مقایسه با دیگر انواع آن کمتر است. با این حال، قیمت امروز زعفران دختر پیچ یا دسته‌ای هم مانند دیگر انواع رشته‌های زعفران، با توجه به شرایط بازار روز تعیین می‌شود. در ادامه عوامل موثر بر قیمت زعفران دختر پیچ یا دسته را آورده‌ایم:

عوامل موثر بر قیمت زعفران دخترپیچ

  • برند زعفران

به طور معمول برند‌های شناخته شده و مشهور، زعفران‌های خود را با قیمت بالاتری می‌فروشند که به دلیل اعتبار آن‌ها است. زیرا مشتریان از اصل بودن این زعفران‌ها اطمینان دارند و حاضر هستند بهای بیشتری را برای آن بدهند. اما پیشنهاد ما این است که خرید اینترنتی زعفران دخترپیچ را از فروشگاهی انجام دهید که فرآیند تولید و بسته بندی زعفران را بدون واسطه و به طور مستقیم انجام می‌دهد. در این صورت هم قیمت بهتری به شما پیشنهاد می‌شود و هم از اصل بودن کالا محصولات خیالتان راحت است.

  • وزن بسته بندی زعفران دختر پیچ

معمولا فروش زعفران دسته به صورت مثقالی انجام می‌شود؛ اما شما می‌توانید خرید زعفران دسته را در بسته‌های وزنی مختلف از ما در نوژن انجام دهید. زعفران‌های دختر پیچ نوژن در بسته‌های یک یا پنج گرمی‌، نیم یا یک مثقالی بسته بندی شده اند. این بسته‌ها طراحی زیبایی دارند و برای هدیه یا سوغاتی مناسب هستند. همچنین در برابر نفوذ رطوبت یا هوا مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهند؛ در نتیجه می‌توانید تا ماه‌ها آن‌ها را در یخچال یا کابینت نگهداری کنید.

  • خرید عمده یا کیلویی زعفران دسته

اگر به دنبال این هستید که خرید زعفران دسته ‌ای را با بهترین قیمت انجام دهید، پیشنهاد ما خرید عمده زعفران دسته یا دختر پیچ است. ما در نوژن امکان خرید زعفران دختر پیچ کیلویی را برای شما فراهم کرده ایم تا در صورت نیاز به حجم زیاد، بتوانید این محصول را به صورت فله خریداری کنید. همچنین امکان خرید عمده زعفران به صورت بسته بندی هم از نوژن وجود دارد؛ به این معنا که پک‌هایی با تعداد ۲۰ تا ۳۰ عدد از زعفران‌های بسته بندی دختر پیچ برای شما تهیه شده که نسبت به نمونه‌های تکی، قیمت مناسبتری دارند. به همین دلیل گزینه بهتری برای هدیه دادن به شمار می‌روند.

جهت استعلام قیمت و سفارش زعفران اصل نوژن با ما در ارتباط باشید.

خرید آنلاین زعفران دختر پیچ ممتاز

ما در زعفران نوژان به عنوان تولیدکننده و فروشنده مستقیم انواع زعفران فعالیت داشته و این محصولات را در وزن‌های مختلف به فروش می‌رسانیم. ما محصولات بسیار متنوعی را در پک‌ها یا بسته‌های وزنی مختلف به شما عرضه کرده ایم تا بر اساس قدرت خرید و میزان مصرف خود، بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. در کنار این، بسته بندی‌های زعفران نوژن کاملا محکم و مقاوم هستند که تا مدت‌ها امکان نگهداری از رشته‌های زعفران را فراهم می‌کنند. همچنین امکان خرید اینترنتی زعفران دختر پیچ کیلویی و عمده را با بهترین قیمت بازار فراهم کرده ایم. برای اطلاع از شرایط خرید عمده زعفران دسته و قیمت این محصولات می‌توانید با ما تماس بگیرید.

4.5/5 - (2 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت درخواست سفارش

برای مشاوره با شماره 73 76 376 0913 تماس بگیرید.

در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

ثبت درخواست