قیمت امروز زعفران پوشال ممتاز

زعفران پوشال یکی از انواع زعفران‌های مرغوب به رنگ نارنجی متمایل به زرد است که حالتی حجیم داشته و میزان رنگ دهی آن از سایر انواع زعفران بیشتر است. شما می‌توانید برای خرید زعفران پوشال در وزن‌های مختلف یک گرمی، پنج گرمی، نیم مثقالی و یک مثقالی در بسته بندی‌های زیبا برای استفاده روزانه یا هدیه با ما تماس بگیرید. برای خرید و یا استعلام قیمت امروز زعفران پوشال درجه یک با ما تماس بگیرید.

قیمت خرید زعفران پوشال

لیست قیمت زعفران فله ای

عنوانوزنقیمت
سوپر نگین رویال۱ کیلوگرم۱۱۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان
سوپر نگین۱ کیلوگرم۱۱۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان
نگین۱ کیلوگرم۱۰۸/۰۰۰/۰۰۰ تومان
شبه نگین۱ کیلوگرم۱۰۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان
پوشال سوپر۱ کیلوگرم۱۰۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان
پوشال۱ کیلوگرم۱۰۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان
دخترپیچ۱ کیلوگرم۸۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان
نرمه۱ کیلوگرم۸۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان

قیمت زعفران پوشال امروز چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت زعفران پوشال امروز می‌توانید با بخش فروش ما تماس بگیرید.

آیا امکان خرید زعفران پوشال کیلویی از نوژن وجود دارد؟

بله. ما در زمینه فروش عمده یا کیلویی انواع زعفران هم فعالیت داریم.

آیا خرید زعفران پوشال برای هدیه دادن مناسب است؟

بله. قیمت زعفران پوشال مناسب‌تر از دیگر انواع آن است و بسته بندی‌های زعفران پوشال نوژن هم شکل زیبایی دارند که برای هدیه یا سوغاتی دادن مناسب هستند.

زعفران پوشال چیست؟

زعفران پوشال چیست؟

زعفران پوشال یکی از رشته‌های باکیفیت زعفران است که حدود ۱ تا ۳ میلیمتر خامه‌های زردرنگ بر روی رشته‌های آن قرار گرفته و کلاله بزرگتری نسبت به زعفران دخترپیچ دارد. قدرت رنگ دهی زعفران پوشال در حدود ۱۷۰ تا ۲۵۰ واحد است؛ با این حال قیمت روز زعفران پوشال در مقایسه با دیگر انواع آن مناسب‌تر است و به همین دلیل برای استفاده‌های روزمره گزینه مناسبی به شمار می‌رود. زعفران‌های پوشال دارای حالت حجیمی‌ هستند و قبل از خشک شدن رشته‌ها، مقدار کمی‌ خامه همراه با کلاله جدا می‌شود.

انواع زعفران پوشال

در زمان خرید زعفران پوشال درجه یک باید بدانید که این محصول در دو نوع به بازار عرضه می‌شود که قیمت‌های متفاوتی دارند و عبارتند از:

انواع زعفران پوشال

  • زعفران پوشال معمولی

زعفران پوشال معمولی یا درجه دو، معمولا دارای یک دم سفیدرنگ است و شاخه‌های نسبتا ریزی دارد. همچنین شما می‌توانید خم خوردگی یا فرخوردگی جزئی را در رشته‌های این زعفران مشاهده کنید؛ اما در زمان خرید باید بدانید که معمولا به صورت کلاف بسته بندی می‌شوند و انتهای رشته‌ها حالت سه شاخه دارد.

  • زعفران پوشال قلمدار

زعفران نوع درجه یک یا ممتاز پوشال را زعفران پوشال قلمدار می‌نامند که رشته‌های درشت‌تری نسبت به زعفران پوشال معمولی دارد و فرخوردگی کمتری هم در رشته‌های آن مشاهده می‌شود. به همین دلیل قیمت امروز زعفران پوشال قلمدار در مقایسه با نوع معمولی بیشتر است.

مزیت خرید زعفران پوشال چیست؟

به دلیل خامه‌های زرد رنگی که در انتهای رشته‌های زعفران پوشال وجود دارد، احتمال ایجاد تقلب یا ارائه رشته‌های زعفران تقلبی کمتر خواهد بود. به همین دلیل است که خریداران زعفران پوشال اطمینان بیشتری به اصل بودن این محصول دارند و کلاهبرداران هم در این حوزه کمتر هستند. از سمت دیگر، با وجود رنگ دهی فوق العاده، قیمت روز زعفران پوشال مناسب‌تر از انواع دیگر مانند قیمت روز زعفران سرگل است و به همین دلیل برای مصارف خانگی یا مهمانی‌های کوچک، یک انتخاب اقتصادی به شمار می‌رود.

عوامل موثر بر قیمت زعفران پوشال

قیمت زعفران پوشال بر اساس شرایط بازار روز تعیین می‌شود؛ به همین دلیل قبل از خرید، باید از قیمت زعفران پوشال امروز آگاهی پیدا کنید. از سوی دیگر شرایط خرید هم بر روی قیمت این محصول اثرگذار است؛ برای مثال قیمت زعفران پوشال کیلویی در مقایسه با نمونه‌های بسته بندی شده در وزن‌های محدود کمتر است. حتی قیمت عمده زعفران پوشال بسته بندی در مقایسه با بسته‌های تکی کمتر است؛ به همین دلیل در صورتی که قصد هدیه دادن تعداد زیادی زعفران بسته بندی را دارید یا می‌خواهید در مصرف خانگی خود صرفه جویی کنید، خرید زعفران عمده بسته بندی به صرفه‎‌تر خواهد بود.

خرید زعفران پوشال به صورت عمده

ما در نوژن امکان خرید زعفران پوشال را هم به صورت عمده و هم جزئی برای شما فراهم کرده ایم. بسته بندی‌های خرید جزئی زعفران نوژن، دارای وزن‌های یک گرمی‌، پنج گرمی‌، یک مثقالی و نیم مثقالی هستند؛ اما اگر قصد خرید تعداد بیشتری داشته باشید، می‌توانید پک‌های طراحی شده را خریداری کنید. این پک‌ها به صورت جداگانه حاوی ۲۰ بسته زعفران پوشال یک مثقالی، ۲۵ بسته زعفران پوشال پنج گرمی‌، ۲۵ بسته زعفران پوشال نیم مثقالی یا ۳۰ بسته زعفران پوشال یک گرمی‌ هستند. در نتیجه برای هدیه دادن یا خرید سوغاتی هم یک گزینه مناسب به شمار می‌روند. علاوه بر این، امکان خرید زعفران پوشال کیلویی هم در وزن‌های چند سوت تا یک کیلو در نوژن وجود دارد؛ شما می‌توانید برای اطلاع از شرایط خرید و قیمت زعفران پوشال امروز با ما تماس بگیرید.

جهت استعلام قیمت و سفارش زعفران اصل نوژن با ما در ارتباط باشید.

خرید زعفران پوشال به صورت تضمینی از نوژن

ما در نوژن زعفران‌های پوشال را از مزارع ارگانیک برداشت کرده و در بسته بندی‌های زیبا قرار می‌دهیم. این بسته بندی‌ها در برابر نفوذ رطوبت و هوا کاملا مقاوم هستند و می‌توانند کیفیت اولیه رشته‌های زعفران را تا مدت‌ها حفظ کنند. همچنین امکان خرید زعفران پوشال عمده یا بسته بندی را در بسته‌های وزنی کاملا متنوع برای شما فراهم کرده ایم. برای اطلاع از شرایط خرید یا قیمت زعفران پوشال امروز محصولات می‌توانید با ما تماس بگیرید.

4.5/5 - (2 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت درخواست سفارش

برای مشاوره با شماره 73 76 376 0913 تماس بگیرید.

در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

ثبت درخواست