قیمت زعفران نگین و سوپر نگین درجه یک صادراتی

خرید زعفران نگین و سوپرنگین درجه یک مختص کسانی است که به رشته‌های درشت و بدون فرخوردگی زعفران علاقه دارند و علاوه بر کیفیت بالا، داشتن ظاهر مناسب هم برایشان مهم است. هرچه رشته‌های زعفران درشت‌تر باشد، کیفیت آن بالاتر رفته و به عنوان زعفران سوپر نگین شناخته می‌شود. زعفران نوژن در زمینه فروش زعفران نگین و سوپر نگین صادراتی با بهترین قیمت بازار فعالیت داشته و این محصولات را بدون واسطه در اختیار شما قرار می‌دهد. برای خرید و یا استعلام قیمت امروز زعفران سوپر نگین و نگین درجه یک صادراتی با ما در نوژن تماس بگیرید.

قیمت خرید زعفران نگین و سوپر نگین

لیست قیمت زعفران فله ای

عنوانوزنقیمت
سوپر نگین رویال۱ کیلوگرم۱۱۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان
سوپر نگین۱ کیلوگرم۱۱۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان
نگین۱ کیلوگرم۱۰۸/۰۰۰/۰۰۰ تومان
شبه نگین۱ کیلوگرم۱۰۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان
پوشال سوپر۱ کیلوگرم۱۰۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان
پوشال۱ کیلوگرم۱۰۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان
دخترپیچ۱ کیلوگرم۸۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان
نرمه۱ کیلوگرم۸۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان

قیمت خرید زعفران نگین و سوپرنگین به چه چیزی بستگی دارد؟

وزن زعفران، نوع بسته بندی، عمده یا جزئی بودن خرید و برند از مهمترین عوامل موثر بر قیمت خرید زعفران نگین و سوپرنگین هستند.

آیا خرید اینترنتی زعفران نگین و سوپرنگین قابل اعتماد است؟

بله. در صورتی که شما از یک فروشگاه معتبر و باسابقه در این زمینه خرید خود را انجام دهید، می‌توانید زعفران‌های اصل را تحویل بگیرید.

آیا امکان خرید زعفران نگین و سوپرنگین صادراتی در ایران وجود دارد؟

بله. ما در گروه نوژن هم امکان خرید عمده زعفران نگین و سوپرنگین صادراتی را برای شما فراهم کرده ایم و هم در قالب بسته‌های کادویی آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

آیا امکان خرید عمده زعفران نگین و سوپرنگین وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید از ما در نوژن، زعفران‌های نگین و سوپرنگین را به صورت عمده (از چند سوت تا یک کیلو) خریداری کنید.

زعفران نگین و سوپرنگین چیست؟

زعفران نگین و سوپرنگین چیست؟

اگر به دنبال خرید زعفران باکیفیت و دارای قدرت رنگ دهی بالا هستید، زعفران نگین و سوپرنگین به شما توصیه می‌شود. زعفران نگین داری رشته‌های بسیار درشت و بدون فرخوردگی است که عطر و طعمی‌ بسیار عالی دارد و برای استفاده در رستوران‌ها یا مکان‌هایی که کیفیت غذا در آن‌ها مهم است، مورداستفاده قرار می‌گیرد. زعفران سوپرنگین هم شباهت زیادی به زعفران نگین دارد؛ با این تفاوت که رشته‌های درشت‌تر و یکنواخت‌تری داشته و کاملا بدون خم شدگی است. همچنین هیچ سفیدی یا زردی در انتهای کلاله‌های آن‌ها دیده نمی‌شود. در صورتی که به دنبال یک هدیه لاکچری برای همایش‌ها یا مهمانان خارجی خود هستید، ما انواع زعفران نگین و سوپرنگین را در بسته بندی‌های زیبا طراحی کرده ایم؛ برای اطلاعات بیشتر به صفحه قیمت روز زعفران کادویی مراجعه کنید.

ویژگی زعفران نگین و سوپرنگین اصل

 

متاسفانه برخی از فروشنده‌ها به دلیل شباهت بسیار زیاد زعفران سرگل و نگین در کنار پایین‌تر بودن قیمت زعفران سرگل، این دو محصول را به جای هم می‌فروشند. به همین دلیل شما باید ویژگی‌های زعفران نگین و سوپرنگین را بدانید تا بتوانید این دو را از هم تشخیص دهید. این ویژگی‌ها عبارتند از:

ویژگی های زعفران نگین و سوپر نگین اصل

  • دارای کلال‌های کاملا پرس شده
  • نداشتن هیچ مقداری ریشه یا خامه بر روی رشته‌ها
  • نداشتن خم شدگی یا فرخوردگی در رشته‌ها
  • دارای رنگ قرمز روشن
  • دارای رنگ دهی فوق العاده زیاد
  • نداشتن کلاله‌های تیره رنگ
  • نبود رشته‌های شکسته، فرخورده یا ریز در بسته بندی
  • دارای سر رشته‌های پهن و درشت

خرید آنلاین زعفران نگین و سوپرنگین

یکی از بهترین راه‌ها برای خرید آسان زعفران باکیفیت، خرید اینترنتی زعفران نگین و سوپرنگین از تولیدکننده این محصولات است. ما در زعفران نوژن به عنوان تولیدکننده و فروشنده انواع زعفران مرغوب فعالیت داشته و کلیه محصولات را از مزارع ارگانیک برداشت می‌کنیم. پس از برداشت و فرآوری، زعفران‌های نگین و سوپرنگین در بسته‌های وزنی یک گرمی‌، پنج گرمی‌، یک مثقالی و نیم مثقالی قرار گرفته و به فروش می‌رسند. همچنین برای افراد یکه به دنبال خرید یک هدیه یا سوغاتی باکیفیت هستند، فروش زعفران عمده بسته بندی در پک‌هایی با تعداد ۲۰ تا ۳۰ جعبه انجام می‌شود.

انواع زعفران نگین و سوپرنگین

بسته به کیفیت رشته‌ها، یکنواختی و میزان شکستگی آن‌ها، زعفران‌های نگین و سوپرنگین را می‌توان در دسته بندی زیر قرار داد:

انواع زعفران نگین و سوپر نگین

  • زعفران نگین درجه یک با رشته‌های نسبتا درشت و یکنواخت با مقدار کمی‌ فرخوردگی
  • زعفران نگین صادراتی با رشته‌های درشت و یکنواخت
  • زعفران سوپرنگین درجه یک با کلاله‌های درشت که به صورت اتویی یا پرسی خشک شده اند
  • زعفران سوپرنگین صادراتی با کلاله‌های خیلی درشت و رشته‌های کاملا یکنواخت
  • زعفران سوپرنگین سوپر صادراتی با کلاله‌های بسیار درشت، رشته‌های یکنواخت و بدون فرخوردگی، بهترین نوع زعفران در بازار

قیمت امروز زعفران نگین و سوپرنگین

قیمت امروز زعفران نگین و سوپرنگین به شرایط بازار روز بستگی دارد؛ به همین دلیل نیاز است که قبل از خرید، از قیمت روز زعفران نگین امروز اطلاع حاصل کرده و خرید خود را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید. علاوه بر این، وزن زعفران خریداری شده هم در این فرایند اثرگذار است؛ برای مثال قیمت خرید زعفران نگین و سوپرنگین در تک بسته‌هایی با وزن ۱ گرم تا ۱ مثقال، در مقایسه با قیمت زعفران سوپر نگین و نگین به صورت کیلویی و عمده بیشتر است. به همین دلیل توصیه ما به رستوران داران، صاحبان غذاخوری‌ها یا کترینگ‌ها این است که زعفران کیلویی را خریداری کنند. اما برای مصارف خانگی یا هدیه، خرید زعفران‌های بسته بندی ایده مناسبی است.

جهت استعلام قیمت و سفارش زعفران اصل نوژن با ما در ارتباط باشید.

فروش آنلاین زعفران نگین و سوپرنگین صادراتی

ما در زعفران نوژن انواع زعفران نگین و سوپرنگین را در بسته‌های وزنی کوچک یا به صورت عمده و کیلویی به شما ارائه می‌دهیم. کلیه رشته‌های زعفران از مزارع ارگانیک برداشت شده و پس از خشک شدن به صورت استاندارد، در بسته‌هایی با طراحی زیبا قرار گرفته اند. همچنین بسته بندی‌های زعفران نوژن در برابر نفوذ رطوبت و حرارت مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهند که آن‌ها را برای نگهداری به مدت طولانی مناسب کرده است. زعفران‌های نوژن به صورت کاملا تضمینی به فروش می‌رسند تا خیال شما از بابت اصل بودن این محصولات راحت شود.

4.5/5 - (2 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت درخواست سفارش

برای مشاوره با شماره 73 76 376 0913 تماس بگیرید.

در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

ثبت درخواست