قیمت زعفران یک مثقالی امروز

اگر می‌خواهید تا مدت‌ها از خرید زعفران بی نیاز شوید یا برای یک مهمانی بزرگ نیاز به زعفران باکیفیت دارید، پیشنهاد ما به شما خرید زعفران یک مثقالی است. بسته‌های یک مثقالی زعفران نوژن حاوی 4.6 گرم زعفران است که در انواع مختلف سرگل، نگین، سوپر نگین، پوشال و دخترپیچ طبقه بندی می‌شوند. برای اطلاع از قیمت زعفران یک مثقالی امروز و خرید آنلاین این محصول می‌توانید از طریق سایت اقدام کرده یا با ما در نوژن تماس بگیرید.

قیمت خرید زعفران یک مثقال

هر بسته زعفران یک مثقالی حاوی چند گرم است؟

در هر بسته زعفران یک مثقالی حدود ۴.۶ گرم زعفران وجود دارد.

قیمت هر مثقال زعفران چقدر است؟

قیمت زعفران یک مثقالی بر اساس نوع، برند و نوع بسته بندی تعیین می‌شود.

آیا امکان خرید زعفران عمده یک مثقالی از نوژن وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید زعفران‌های یک مثقالی نوژن را در پک‌های ۲۰ عددی خریداری کنید که قیمت مناسبتری دارند و برای هدیه هم مناسب هستند.

فروش انواع زعفران یک مثقالی

ما در نوژن انواع زعفران را در بسته بندی‌های یک مثقالی (۴.۶ گرمی) قرار داده‌ایم که شما می‌توانید هم به عنوان هدیه از آن‌ها استفاده کنید و هم برای استفاده طولانی مدت در خانه آن‌ها را خریداری نمایید. انواع زعفران یک مثقالی نوژن عبارتند از:

خرید زعفران یک مثقالی

 

  • زعفران سرگل یک مثقالی

زعفران سرگل یک مثقالی برای مهمانی‌های بزرگ یا حدود ۶ تا ۷ ماه مصرف خانگی مناسب است. این زعفران‌ها دارای رشته‌های یکنواختی هستند و بسته بندی محکمی‌ دارند که کیفیت آن‌ها را به مدت طولانی حفظ می‌کند. شما می‌توانید برای خرید آنلاین زعفران سرگل در بسته‌های وزنی مختلف از طریق سایت نوژن اقدام کرده یا با ما تماس بگیرید.

  • زعفران پوشال یک مثقالی

قیمت زعفران یک مثقالی پوشال در مقایسه با دیگر انواع مناسبتر است و کیفیت قابل قبولی هم دارد. رشته‌های این نوع زعفران کوتاهتر از سرگل یا دیگر انواع هستند؛ اما همچنان قدرت رنگ دهی خوبی داشته و تا مدت زیادی قابل استفاده است. برای اطلاع از قیمت امروز زعفران پوشالو سفارش خرید این محصول با ما تماس بگیرید.

  • زعفران دسته یک مثقالی

اگر به دنبال بهترین قیمت زعفران یک مثقالی هستید و در عین حال یک محصول باکیفیت می‌خواهید، خرید زعفران دخترپیچ یک مثقالی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. رشته‌های این نوع زعفران کامل است و همه بخش‌ها را در خود دارد؛ به همین دلیل احتمال تقلب یا کلاهبرداری در آن نزدیک به صفر خواهد بود. برای خرید اینترنتی زعفران دخترپیچ در سایر وزن‌ها بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

  • زعفران نگین و سوپرنگین

باکیفیت‌ترین نوع زعفران یک مثقالی، زعفران نگین و سوپرنگین است که درشت‌ترین و یکنواخت‌ترین رشته‌ها را دارد و کاملا بدون فر خوردگی است. همچنین قدرت رنگ دهی زعفران‌های نگین و سوپرنگین فوق العاده است و برای استفاده در حجم زیاد گزینه مناسبی به شمار می‌رود. برای اطلاع از قیمت روز زعفران نگین و سوپر نگین و مشاهده سایر محصولات، بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

یک مثقال زعفران چند گرم است؟

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که در هر بسته زعفران یک مثقالی، چند گرم زعفران جای گرفته است؟ زعفران‌های یک مثقالی نوژن حاوی ۴.۶ گرم رشته‌های زعفران هستند که در بسته بندی‌های محکم و مقاوم در برابر نفوذ حرارت و رطوبت قرار گرفته اند. در نتیجه شما می‌توانید به مدت ۶ تا ۷ ماه از این زعفران‌ها استفاده کرده و بدون نگرانی از کاهش کیفیت، آن‌ها را در کابینت یا یخچال نگهداری کنید.

خرید عمده اینترنتی یک مثقالی زعفران

برای افرادی که به دنبال یک خرید اقتصادی برای مصرف در حجم زیاد یا هدیه دادن هستند، خرید عمده یک مثقالی زعفران توصیه می‌شود. ما در نوژان، انواع بسته‌های یک مثقالی زعفران را در پک‌های ۲۰ عددی بسته بندی کرده و با قیمت مناسب‌تر به شما عرضه می‌کند. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت عمده زعفران بسته بندی در انواع مختلف با ما تماس بگیرید.

عوامل موثر بر قیمت روز زعفران یک مثقالی

مهمترین عامل موثر بر قیمت امروز زعفران یک مثقالی، نوع آن است؛ بر این اساس می‌توان گفت که زعفران دخترپیچ ارزان‌ترین نوع و زعفران سوپرنگین گران‌ترین نوع آن است. علاوه بر این، برند هم می‌تواند بر روی قیمت زعفران‌های یک مثقالی تاثیر بگذارد؛ به همین دلیل توصیه می‌شود که خیلی درگیر برند‌ها نشوید و صرفا به این دلیل، هزینه بیشتری پرداخت نکنید. بلکه خودتان رشته‌های زعفران و نحوه بسته بندی را به صورت کامل بررسی کرده و از نظریات مشتریان قبلی برای انتخاب بهترین گزینه استفاده کنید.

4.7/5 - (3 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت درخواست سفارش

برای مشاوره با شماره 73 76 376 0913 تماس بگیرید.

در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

ثبت درخواست