قیمت روز زعفران سرگل درجه یک

زعفران سرگل یکی از انواع زعفران‌ها با کیفیت بالا است که از کلاله رشته‌های زعفران ساخته شده و رشته‌هایی خوشرنگ و قرمز دارد. این محصول بر اساس مقدار رشته‌های شکسته یا نرمه ای که در آن وجود دارد، در انواع مختلف درجه یک، دو و پایین‌تر تقسیم می‌شود. شما می‌توانید برای خرید و یا استعلام قیمت زعفران سرگل امروز اعلاء و درجه یک با ما در نوژن تماس بگیرید. همچنین امکان سفارش زعفران سرگل در بسته بندی‌هایی با وزن‌های مختلف از طریق سایت وجود دارد.

قیمت خرید زعفران سرگل

لیست قیمت زعفران فله ای

عنوانوزنقیمت
سوپر نگین رویال۱ کیلوگرم۱۱۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان
سوپر نگین۱ کیلوگرم۱۱۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان
نگین۱ کیلوگرم۱۰۸/۰۰۰/۰۰۰ تومان
شبه نگین۱ کیلوگرم۱۰۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان
پوشال سوپر۱ کیلوگرم۱۰۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان
پوشال۱ کیلوگرم۱۰۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان
دخترپیچ۱ کیلوگرم۸۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان
نرمه۱ کیلوگرم۸۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان

آیا خرید زعفران سرگل برای هدیه دادن مناسب است؟

بله. بسته بندی‌های زعفران سرگل نوژن به زیبایی طراحی شده اند تا برای هدیه مناسب باشند؛ همچنین زعفران سرگل دارای کیفیت فوق العاده بالایی است که آن را به یک هدیه ارزشمند تبدیل کرده است.

آیا امکان خرید عمده زعفران سرگل از نوژن وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید بسته به نیاز خود، از چند سوت تا چند کیلو زعفران سرگل را سفارش دهید؛ همچنین اگر به دنبال خرید عمده زعفران سرگل بسته بندی هستید، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

قیمت زعفران سرگل بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

قیمت زعفران سرگل بر اساس درجه زعفران، وزن، نوع بسته بندی و خرید جزئی یا عمده آن مشخص خواهد شد.

زعفران سرگل چیست؟

زعفران سرگل چیست؟

زعفران سرگل در واقع قسمت کلاله یا بالایی رشته‌های زعفران است که رنگ دهی خوبی داشته و می‌تواند به عنوان یک چاشنی و رنگ دهنده مناسب برای انواع غذا‌ها مورداستفاده قرار بگیرد. این محصول را به نام زعفران ممتاز هم در بازار می‌شناسند و به دلیل زیبایی و یکنواخت بودن رشته‌ها، برای هدیه دادن هم گزینه مناسبی به شمار می‌رود. ما در نوژن امکان خرید زعفران سرگل ممتاز را در بسته بندی‌هایی با وزن‌های یک گرمی، پنج گرمی، یک مثقالی و نیم مثقالی به شما ارائه داده ایم؛ برای اطلاع از قیمت زعفران سرگل امروز می‌توانید با ما تماس بگیرید.

خرید عمده زعفران سرگل

یکی از بهترین راه‌ها برای افراد یا کسب و کار‌هایی که مصرف زیاد زعفران دارند، خرید زعفران سرگل کیلویی است. زیرا معمولا قیمت روز زعفران سرگل کیلویی در مقایسه با بسته بندی‌های کوچک کمتر است و برای رستوران داران، صاحبان کترینگ‌ها یا غذاخوری‌ها مناسب‌تر خواهد بود. ما در زعفران نوژن امکان خرید عمده زعفران سرگل را به دو صورت زیر برای شما فراهم کرده ایم:

  • خرید عمده زعفران سرگل بسته بندی

در خرید زعفران سرگل بسته بندی به صورت عمده، ما پک‌هایی را با تعداد ۲۰ تا ۳۰ عدد جعبه برای شما آماده کرده ایم که برای هدیه دادن یا مصارف خانگی بسیار مناسب هستند. این پک‌ها حاوی ۲۰ عدد جعبه یک مثقالی، ۲۵ عدد جعبه ۵ گرمی، ۲۵ عدد جعبه ۰.۵ مثقالی یا ۳۰ عدد جعبه یک گرمی هستند که با کیفیت بالا بسته بندی شده و برای استفاده طولانی مدت مناسب هستند. برای اطلاعات بیشتر به صفحه قیمت زعفران عمده بسته بندی مراجعه کنید.

  • خرید کیلویی زعفران سرگل

یکی دیگر از راه‌های فروش عمده زعفران سرگل، فروش به صورت کیلویی است. در این حالت، شما می‌توانید بسته به نیاز، از چند سوت یا یک کیلوگرم را سفارش داده و در بسته بندی‌های عمده از ما تحویل بگیرید. باید بدانید که در خرید عمده زعفران سرگل، قیمت بر اساس قیمت روز مشخص می‌شود؛ بنابراین قبل از نهایی کردن خرید، باید درباره قیمت به قطعیت برسید.

انواع زعفران سرگل

در زمان خرید زعفران سرگل باید بدانید که این رشته‌ها دارای انواع مختلفی هستند که از نظر ضخامت کلاله، طول یا ضخامت رشته‌ها با هم تفاوت دارند. از این نظر، زعفران‌های سرگل را می‌توان در بسته بندی‌های زیر قرار داد:

انواع زعفران سرگل

  • زعفران سرگل ممتاز یا درجه سه که معمولا مقدار سفیدی بیشتری در کلاله‌ها دارد و ضخامت رشته‌های آن هم کمتر از دیگر انواع است. به همین دلیل قیمت رور زعفران سرگل ممتاز در مقایسه با انواع دیگر پایین‌تر است.
  • زعفران سرگل اعلا یا درجه دو که کلاله‌های نسبتا درشت‌تری داشته و سفیدی بر روی رشته‌های آن دیده نمی‌شود. رشته‌های ممتاز زعفران سرگل حالت یکنواخت، بدون فر خوردگی و شکستگی دارند و رنگ دهی آن‌ها هم بسیار خوب است.
  • زعفران سرگل صادراتی یا درجه یک که از درشت‌ترین رشته‌‌های زعفران تولید شده و رنگ دهی بسیار خوبی دارد. قیمت زعفران سرگل صادراتی در مقایسه با انواع دیگر بالاتر است و کیفیت بهتری هم دارد.

قیمت روز زعفران سرگل

از آنجا که زعفران سرگل شباهت بسیار زیادی به نمونه‌های باکیفیتی مانند نگین دارد، معمولا با قیمت بالایی خرید و فروش می‌شود؛ اما باید بدانید که قیمت روز زعفران سرگل در مقایسه با قیمت روز زعفران نگین کمتر است. بنابراین باید حتما از جای مطمئن خریداری کنید تا به جای نگین، زعفران سرگل را به شما نفروشند. از سمت دیگر قیمت روز زعفران سرگل به دلیل تاثیرپذیری از بازار‌های جهانی و صادراتی بودن این محصول، در هر روز متفاوت است؛ در نتیجه نیاز است که قبل از خرید، مشخص کنید که چه مقدار وزنی زعفران نیاز دارید و سپس برای استعلام قیمت زعفران سرگل امروز با ما تماس بگیرید.

جهت استعلام قیمت و سفارش زعفران اصل نوژن با ما در ارتباط باشید.

چرا زعفران سرگل را از نوژن بخریم؟

با خرید زعفران سرگل از نوژن می‌توانید از کیفیت وصل بودن زعفران‌های خریداری شده مطمئن شوید؛ زیرا ما به طور مستقیم زعفران‌ها را از مزارع ارگانیک تهیه کرده و آن‌ها را در بسته بندی‌های اختصاصی قرار می‌دهیم. به این ترتیب می‌توانیم بهترین قیمت روز زعفران سرگل در انواع مختلف را به شما ارائه دهیم. علاوه بر این رشته‌های زعفران نوژن به طور کامل از نظر کیفی سنجیده شده اند و فاکتور‌های لازم را دارند؛ استاندارد‌های بسته بندی هم به خوبی در این محصولات رعایت شده که مقاومت آن‌ها را در برابر رطوبت و هوا افزایش می‌دهد. به همین دلیل می‌توانید با خرید زعفران یک گرمی نوژن تا حدود ۳ الی ۴ ماه از خرید زعفران بی نیاز شوید.

4.5/5 - (2 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت درخواست سفارش

برای مشاوره با شماره 73 76 376 0913 تماس بگیرید.

در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

ثبت درخواست