قیمت زعفران نیم مثقالی نوژان

زعفران نیم مثقالی یکی از پرفروشترین محصولات ما در نوژن است که 2.3 گرم زعفران را شامل می‌شود. کلیه محصولات نوژن از جمله زعفران سرگل، نگین، سوپر نگین، دخترپیچ و پوشال در بسته بندی‌های نیم مثقالی موجود هستند. خرید زعفران 0.5 مثقالی هم برای استفاده‌های خانگی مناسب است و هم می‌تواند به عنوان هدیه و سوغات مورداستفاده قرار بگیرد. برای خرید آنلاین انواع زعفران نیم مثقالی از طریق سایت اقدام کرده یا با ما تماس بگیرید.

قیمت خرید زعفران نیم مثقال

چه نوع زعفران‌هایی در بسته بندی نیم مثقالی به فروش می‌رسند؟

شما می‌توانید انواع زعفران سرگل، نگین، پوشال، سوپرنگین و دخترپیچ را در بسته‌های نیم مثقالی خریداری کنید.

هر بسته نیم مثقالی زعفران‌های نوژن حاوی چند گرم است؟

هر بسته نیم مثقالی زعفران نوژن حاوی ۲.۳ گرم رشته زعفران است.

آیا می‌توان بسته‌های نیم مثقالی زعفران را با قیمت عمده خریداری کرد؟

بله. شما می‌توانید پک‌های ۲۵ عددی زعفران نیم مثقالی از انواع مختلف را با قیمت عمده از ما خریداری کنید.

فروش انواع زعفران نیم مثقالی

ما در نوژان انواع زعفران‌ها را در بسته بندی نیم مثقالی قرار داده و به شما عرضه می‌کنیم. این بسته بندی‌ها کیفیت فوق العاده‌ای داشته و در برابر نفوذ حرارت و رطوبت مقاوم هستند؛ در نتیجه شما می‌توانید به مدت طولانی از این زعفران‌ها استفاده کنید. همچنین به دلیل طراحی زیبا، امکان هدیه دادن این بسته بندی‌ها هم وجود دارد. در حال حاضر امکان خرید زعفران نیم مثقالی نوژن در انواع زیر فراهم شده است:

  • زعفران نیم مثقالی پوشال

زعفران پوشال نیم مثقالی که رشته‌های نسبتا کوتاه و شکسته ای دارد، دارای کیفیت رنگ دهی فوق العاده ای است و در عین حال، با قیمت خوبی به بازار عرضه می‌شود. این مدل زعفران را می‌توانید برای استفاده‌های خانگی یا مهمانی‌هایی با تعداد نفرات تقریبا زیاد مورد استفاده قرار دهید. برای اطلاعات بیشتر به صفحه قیمت امروز زعفران پوشال مراجعه فرمایید.

  • زعفران سرگل نیم مثقالی

یکی از بهترین انواع زعفران ۰.۵ مثقالی نوژن، زعفران سرگل است که رشته‌هایی کاملا یکنواخت با کلاله‌های درشت دارد و رنگ دهی آن در مقایسه با زعفران پوشال بیشتر است. با خرید یک جعبه نیم مثقالی از زعفران سرگل، می‌توانید به مدت ۴ الی ۵ ماه از آن استفاده کنید؛ برای اطلاع از قیمت روز زعفران سرگل امروز با ما در نوژن تماس بگیرید.

  • زعفران نگین نیم مثقالی

زعفران نگین از جمله زعفران‌های صادراتی و مناسب کادو است که در بسته‌های زیبای ۰.۵ مثقالی قرار گرفته و قدرت رنگ دهی فوق العاده ای دارد. رشته‌های درشت این زعفران که هیچ فر خوردگی در آن‌ها دیده نمی‌شود، کاملا یکنواخت و بدون شکستگی است و می‌تواند عطر و طعم فوق العاده ای را به غذا‌های مختلف ببخشد.

  • زعفران نیم مثقالی سوپرنگین

یکی از بهترین انواع زعفران نیم مثقالی برای هدیه یا استفاده خانگی، زعفران سوپرنگین است که قیمت بالایی دارد؛ اما رنگ دهی بسیار زیادی داشته و برای انواع غذا‌ها قابل استفاده است. شما می‌توانید برای خرید آنلاین زعفران سوپرنگین در بسته‌های وزنی مختلف با ما در نوژن تماس بگیرید.

  • زعفران دخترپیچ نیم مثقالی

زعفران نیم مثقالی دخترپیچ یا دسته را می‌توان یکی ا زیباترین هدیه‌ها یا سوغاتی‌ها دانست؛ زیرا رشته‌های زعفران در بسته آن به صورت کامل هستند و به شکل یک سویه یا دوسویه در کنار هم قرار گرفته‌اند. قیمت زعفران نیم مثقالی دخترپیچ در مقایسه با دیگر انواع آن کمتر است؛ با این حال کیفیت مناسبی داشته و برای استفاده‌های روزمره هم گزینه خوبی به شمار می‌رود. برای اطلاع از قیمت روز زعفران دسته یا دختر پیچ در بسته‌های وزنی مختلف با ما تماس بگیرید.

زعفران نیم مثقالی چند گرم است؟

یکی از سوالات مهم خریداران زعفران نیم مثقالی این است که در هر بسته چند گرم زعفران قرار گرفته است؟ در بسته‌های نیم مثقالی زعفران نوژن، ۲.۳ گرم رشته زعفران وجود دارد که در استفاده‌های معمولی، برای حدود ۳ تا ۵ ماه کافی است. بسته به اینکه شما کدام نوع از زعفران‌های ۰.۵ مثقالی را خریداری کرده باشید، مدت زمان استفاده از آن متفاوت خواهد بود.

خرید عمده زعفران بسته بندی نیم مثقالی

برای افرادی که به دنبال یک انتخاب مقرون به صرفه برای استفاده در حجم زیاد یا هدیه دادن هستند، خرید عمده زعفران بسته بندی نیم مثقالی توصیه می‌شود. ما در نوژن، این زعفران‌ها را در پک‌های ۲۵ عددی بسته بندی کرده ایم و با قیمت مناسب‌تر نسبت به نمونه‌های تکی در اختیار شما قرار می‌دهیم. امکان خرید همه انواع زعفران‌ها در پک‌های عمده نیم مثقالی از طریق سایت فراهم شده است. همچنین شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت عمده زعفران بسته بندی یا سفارش خرید این محصول در وزن‌های دیگر، با ما تماس بگیرید.

جهت استعلام قیمت و سفارش زعفران اصل نوژن با ما در ارتباط باشید.

قیمت زعفران نیم مثقالی

مهمترین عامل موثر بر قیمت زعفران نیم مثقالی، نوع آن است؛ از میان انواع زعفران ۰.۵ مثقالی ارائه شده در نوژن، قیمت زعفران نیم مثقالی سوپرنگین از همه بیشتر بوده و زعفران دسته ارزان‌تر است. علاوه بر این، در صورتی که شما این زعفران‌ها را در پک‌های ۲۵ عددی خریداری کنید، تا حد زیادی از قیمت آن کاسته می‌شود؛ به همین دلیل این پک‌ها برای هدیه دادن یا عرضه در فروشگاه‌های کوچک، گزینه مناسبی هستند.

4.5/5 - (2 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت درخواست سفارش

برای مشاوره با شماره 73 76 376 0913 تماس بگیرید.

در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

ثبت درخواست