قیمت روز زعفران یک گرمی

برای استفاده‌های خانگی و مهمانی‌های کوچک، خرید زعفران یک گرمی یک انتخاب مقرون به صرفه است. زعفران نوژان در انواع مختلف سرگل، نگین، سوپر نگین، پوشال و دخترپیچ در بسته‌های یک گرمی به بازار عرضه شده و برای استفاده خانگی یا هدیه مناسب است. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت امروز زعفران یک گرمی در انواع مختلف یا خرید مستقیم این محصولات از طریق سایت اقدام کرده یا با ما تماس بگیرید.

قیمت خرید زعفران یک گرمی

آیا امکان خرید عمده زعفران یک گرمی از نوژن وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید این محصولات را در پک‌های ۳۰ عددی از ما خریداری کنید.

چه نوع زعفران‌هایی را می‌توان در بسته‌های یک گرمی از نوژن خریداری کرد؟

امکان خرید انواع زعفران‌های نگین، سوپرنگین، سرگل، پوشال و دخترپیچ در بسته بندی‌های یک گرمی از نوژن فراهم شده است.

قیمت هر گرم زعفران چقدر است؟

قیمت هر گرم زعفران بسته به نوع آن متفاوت است؛ همچنین حجم خرید شما هم بر روی این قیمت گذاری اثر دارد.

فروش انواع زعفران یک گرمی

ما در زعفران نوژن انواع زعفران را در بسته‌های یک گرمی قرار داده و با بهترین قیمت بازار می‌فروشیم. این بسته‌ها دارای طراحی منحصر به فردی هستند که آن‌ها را برای هدیه دادن مناسب می‌کند. همچنین این بسته‌ها در برابر نفوذ رطوبت و هوا کاملا مقاوم هستند؛ به همین دلیل شما می‌توانید بدون نگرانی از کاهش کیفیت زعفران‌ها، آن‌ها را در کابینت یا یخچال نگهداری کنید. انواع زعفران‌ در بسته‌های یک گرمی عبارتند از:

فروش زعفرن یک گرمی در انواع مختلف

  • زعفران دخترپیچ یک گرمی

اگر به دنبال بهترین قیمت روز زعفران یک گرمی هستید، پیشنهاد ما خرید آنلاین زعفران دخترپیچ است. این زعفران‌ها که به نام دسته هم شهرت دارند، زیبایی خاصی داشته و به دلیل کامل بودن رشته‌های زعفران، امکان تقلب در آن‌ها وجود ندارد. همچنین رنگ دهی آن‌ها هم برای استفاده روزانه مناسب است و عطر و طعم خوبی دارند. برای اطلاع از قیمت زعفران دسته امروز با ما در نوژن تماس بگیرید.

  • زعفران پوشال ۱ گرمی

از دیگر انواع زعفران‌های یک گرمی باکیفیت و ارزان قیمت که می‌توانید از ما در نوژن خریداری کنید، می‌توان به زعفران پوشال اشاره کرد. این زعفران‌ها معمولا دارای رشته‌هایی با قد کوتاه هستند؛ اما کیفیت رنگ دهی خوبی دارند و در غذا‌ها عطر و طعم خوبی را ایجاد می‌کنند. شما می‌توانید برای خرید زعفران پوشال با بهترین قیمت و در وزن‌های مختلف با ما تماس بگیرید.

  • زعفران یک گرمی سرگل

سومین دسته از زعفران‌های باکیفیت و دارای قیمت مناسب، زعفران سرگل است که رشته‌های یکنواخت، بلند و نسبتا پهنی داشته و رنگ دهی آن هم خوب است. در نتیجه می‌تواند رنگ و طعم فوق العاده ای را برای انواع غذا‌ها ایجاد کند. قیمت زعفران سرگل امروز علاوه بر وزن آن، به نوع بسته بندی و شرایط بازار هم بستگی دارد؛ شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت این زعفران باکیفیت، با ما تماس بگیرید.

  • زعفران نگین و سوپرنگین یک گرمی

در نهایت اگر به دنبال خرید زعفران یک گرمی با بالاترین کیفیت هستید و می‌خواهید رشته‌هایی بلند، یکنواخت و کاملا بدون فرخوردگی داشته باشید، خرید زعفران نگین به شما توصیه می‌شود. زعفران سوپرنگین هم شباهت زیادی به نگین دارد؛ اما از نظر کیفی قدری بالاتر است. به همین دلیل افرادی که می‌خواهند بهترین نوع زعفران را خریداری کنند، یکی از این دو گزینه را انتخاب خواهند کرد.

کاربرد زعفران یک گرمی

زعفران یک گرمی ممتاز به دلیل وزنی که دارد، رایجترین نوع بسته بندی زعفران در کاربرد‌های روزانه و مصارف خانگی به شمار می‌رود؛ زیرا می‌تواند در حدود ۲ الی ۳ ماه مورداستفاده قرار گیرد. علاوه بر این، برای پخت غذا در مهمانی‌های متوسط با ۳۰ تا ۴۰ نفر مهمان هم می‌توانید از زعفران‌های یک گرمی برای رنگ بخشیدن به غذا یا تغییر عطر آن استفاده کنید.

خرید عمده زعفران بسته بندی یک گرمی

برای افرادی که به دنبال یک انتخاب مقرون به صرفه و هدیه ای زیبا هستند، خرید عمده زعفران بسته بندی در بسته‌های یک گرمی توصیه می‌شود. ما در نوژن، زعفران‌ یک گرمی را در پک‌های ۳۰ عددی بسته بندی کرده ایم که می‌توانید به عنوان هدیه یا سوغاتی خریداری نمایید. همچنین در صورتی که در رستوران‌های کوچک یا کترینگ‌هایی با حجم غذا‌های نسبتا کم کار می‌کنید، خرید پک یک گرمی زعفران می‌تواند برای شما مناسب باشد.

جهت استعلام قیمت و سفارش زعفران اصل نوژن با ما در ارتباط باشید.

قیمت امروز زعفران یک گرمی

به دلیل مقرون به صرفه بودن قیمت زعفران یک گرمی، بیشتر خانواده‌های ایرانی این محصول را تهیه می‌کنند؛ اما باید بدانید که قیمت هر گرم زعفران، بسته به نوع آن متفاوت است. برای مثال قیمت زعفران پوشال یا دخترپیچ در مقایسه با نگین و سوپرنگین بسیار کمتر است. علاوه بر این، معمولا برند‌های مطرح، محصولات خود را با قیمت بالاتری ارائه می‌دهند. به همین دلیل توصیه ما این است که زعفران یک گرمی را به طور مستقیم از تولیدکننده خریداری کنید تا هم از اصل بودن آن مطمئن باشید و هم هزینه کمتری بپردازید. ما در نوژن به عنوان تولیدکننده و فروشنده انواع زعفران فعالیت داشته و کلیه محصولات خود را با ضمانت اصل بودن به شما ارائه می‌دهیم.

5/5 - (1 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت درخواست سفارش

برای مشاوره با شماره 73 76 376 0913 تماس بگیرید.

در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

ثبت درخواست