قیمت زعفران عمده بسته بندی شده و فله

خرید زعفران عمده بسته بندی برای بسیاری از رستوران‌ها، مجموعه‌های کترینگ یا فروشگاه‌ها بسیار به صرفه است. ما در زعفران نوژن انواع مختلف زعفران سرگل، پوشال، نگین و سوپر نگین را به صورت عمده به فروش رسانده و بسته به نیاز شما آن‌ها را در بسته‌های یک سوتی تا یک کیلوگرمی قرار می‌دهیم. برای اطلاع از قیمت عمده انواع زعفران و خرید یک محصول باکیفیت، با ما در نوژن تماس بگیرید.

قیمت خرید زعفران عمده

لیست قیمت زعفران فله ای

عنوان وزن قیمت
سوپر نگین رویال ۱ کیلوگرم ۸۶/۰۰۰/۰۰۰ تومان
سوپر نگین ۱ کیلوگرم ۸۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان
نگین ۱ کیلوگرم ۸۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان
شبه نگین ۱ کیلوگرم ۷۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان
پوشال پرسی ۱ کیلوگرم ۷۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان
پوشال ۱ کیلوگرم ۷۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان
دخترپیچ ۱ کیلوگرم ۵۸/۰۰۰/۰۰۰ تومان
ریشه ۱ کیلوگرم ۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان

خرید زعفران بسته بندی عمده چه مزایایی دارد؟

خرید زعفران عمده بسته بندی یک پیشنهاد کاملا اقتصادی است که برای هدیه دادن، استفاده طولانی مدت یا استفاده در حجم زیاد مناسب است.

چه زعفران‌هایی را می‌توانید به صورت بسته ای عمده خریداری کرد؟

شما می‌توانید انواع زعفران سرگل، پوشال، نگین، سوپرنگین و دخترپیچ را به صورت بسته بندی عمده در وزن‌های گرمی یا مثقالی از نوژن خریداری کنید.

قیمت عمده زعفران بسته بندی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت عمده زعفران بسته بندی بسته به نوع، تعداد خریداری شده و وزن بسته‌ها متفاوت خواهد بود.

فرم سفارش عمده محصولات

خرید انواع زعفران بسته بندی به صورت عمده

به طور معمول قیمت روز زعفران بر اساس بازار روز متفاوت است و نوسانات زیادی دارد؛ به همین دلیل خیلی از افراد برای هدیه دادن یا استفاده طولانی مدت، به سراغ خرید زعفران بسته بندی عمده می‌روند. زیرا در این صورت اطمینان دارند که زعفران‌ها در یک بسته بندی محکم قرار گرفته و در برابر نفوذ رطوبت یا هوا مقاوم هستند؛ در نتیجه می‌توان تا مدت زیادی از آن‌ها نگه داری کرد و رشته‌های زعفران را با کیفیت اولیه مورداستفاده قرار داد. ما در نوژن امکان خرید زعفران عمده بسته بندی را از انواع مختلف برای شما فراهم کرده ایم که عبارتند از:

خرید انواع زعفران بسته بندی به صورت عمده

  • خرید عمده زعفران سرگل بسته بندی

یکی از بهترین انواع زعفران که رشته‌های یکنواخت و رنگ دهی خوبی دارد، زعفران سرگل است. شما می‌توانید انواع بسته بندی‌های گرمی یا مثقالی زعفران سرگل را در پک‌هایی با ۲۰ تا ۳۰ جعبه در هر پک از ما خریداری کنید. برای اطلاع از قیمت زعفران سرگل امروز یا مشاهده دیگر محصولات از این نوع، بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

  • خرید زعفران پوشال بسته بندی به صورت عمده

در صورتی که به دنبال هدیه ای اقتصادی یا بهترین قیمت عمده زعفران بسته بندی هستید، پیشنهاد ما خرید زعفران پوشال است. در این مورد هم ما در نوژن، پک‌های متنوعی از بسته‌های مثقالی یا گرمی را به شما ارائه داده ایم که با توجه به بسته بندی محکم، به مدت زیاد قابل نگهداری هستند. همچنین این بسته‌ها به زیبایی طراحی شده اند تا بتوانید به عنوان یک سوغاتی یا هدیه ارزشمند از آن‌ها استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت زعفران پوشال با ما در نوژن تماس بگیرید.

  • خرید عمده زعفران نگین و سوپرنگین بسته بندی شده

برای افرادی که به دنبال باکیفیت‌ترین زعفران می‌گردند یا می‌خواهند هدیه ای ارزشمند به عزیزان خود بدهند، امکان خرید عمده زعفران بسته بندی شده از نوع نگین و سوپرنگین فراهم شده است. این زعفران‌ها دارای رنگ دهی فوق العاده بالایی هستند و خرید پک‌های عمده می‌تواند برای رستوران‌ها، کترینگ‌ها یا غذاخوری‌ها هم پیشنهاد مناسبی باشد. برای اطلاع از قیمت امروز زعفران نگین یا سوپرنگین و مشاهده محصولات نوژن بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

  • خرید زعفران دخترپیچ بسته بندی به صورت عمده

بهترین قیمت عمده زعفران بسته بندی مربوط به زعفران دخترپیچ است که رشته‌های کاملی دارد و رنگ دهی آن هم بسیار خوب است. زعفران‌های دخترپیچ یا دسته ظاهر زیبایی دارند و برای هدیه یا سوغاتی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. برای اطلاع از قیمت زعفران دختر پیچ و خرید آن به صورت گرمی، مثقالی یا کیلویی با ما تماس بگیرید.

ویژگی پک عمده زعفران بسته بندی نوژن

ویژگی پک های عمده زعفران بسته بندی نوژن

  • دارای تنوع زیاد در بسته بندی
  • امکان خرید بسته‌های گرمی و مثقالی
  • دارای بسته بندی محکم برای نگهداری به مدت طولانی
  • استفاده از مرغوبترین رشته‌های زعفران در انواع مختلف
  • دارای جعبه‌های زیبا برای استفاده به عنوان هدیه و سوغاتی
  • دارای قیمت مناسب

خرید عمده زعفران بسته بندی برای چه کسانی مناسب است؟

خرید عمده زعفران بسته بندی برای افرادی مناسب است که برای سوغاتی یا هدیه به دنبال یک انتخاب ارزشمند و مقرون به صرفه می‌گردند. پک‌های طراحی شده برای زعفران‌های عمده بسته بندی، دارای ۲۰ تا ۳۰ جعبه با وزن‌های گرمی یا مثقالی هستند که طراحی بسیار زیبایی دارند. علاوه بر این، رستوران داران، صاحبان کترینگ و غذاخوری‌ها هم می‌توانند با خرید این پک‌ها نیاز خود را به راحتی برطرف کنند.

از آنجا که بسته بندی پک‌های زعفران عمده بسته بندی نوژن بسیار محکم هستند، در دراز مدت آسیبی نمی‌بینند و کیفیت خود را از دست نمی‌دهند. همچنین قدرت رنگ دهی فوق العاده ای داشته و در حجم زیاد به خوبی قابل استفاده هستند. برای افرادی هم که به تازگی قصد ورود به بازار زعفران را دارند یا می‌خواهند با فروش جزئی این جعبه‌ها به سود برسند، می‌توانند از با خرید پک عمده زعفران بسته بندی، در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند.

قیمت عمده زعفران بسته بندی

قیمت عمده زعفران بسته بندی بستگی به نوع زعفران دارد؛ برای مثال زعفران‌های دخترپیچ و پوشال در مقایسه با زعفران سرگل، نگین و سوپر نگین قیمت پایین‌تری دارند. علاوه بر این، بر اساس وزن بسته‌ها هم قیمت این زعفران‌ها متغیر است؛ زیرا وزن هر جعبه می‌تواند در تعداد بسته‌های موجود در هر پک هم تاثیر بگذارد. برای مثال قیمت زعفران یک مثقالی بیشتر از قیمت زعفران یک گرمی است؛ در نتیجه قیمت خرید عمده آن هم بالاتر خواهد بود. با این حال ما در هر پک حدود ۲۰ جعبه یک مثقالی زعفران را قرار داده ایم تا برای خرید، اقتصادی‌تر باشند. اما برای هدیه دادن، پک‌های ۳۰ عددی زعفران یک گرمی گزینه بهتری خواهد بود.

4.7/5 - (3 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت درخواست سفارش

برای مشاوره با شماره 73 76 376 0913 تماس بگیرید.

در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

ثبت درخواست