خرید زعفران در تهران

خرید زعفران از تهران برای فروشندگانی که در سایر شهر‌های ایران در زمینه خرید و فروش زعفران فعالیت دارند، معمولا گزینه ای اقتصادی است. زیرا خیلی از کشاورزان زعفران، با بازار زعفران تهران قرارداد دارند و شما می‌توانید محصولات باکیفیتی را با قیمت مناسب از این بازار خریداری کنید. همچنین خیلی از تولیدکنندگان زعفران هم در بازار خرید زعفران در تهران فعالیت داشته و به صورت بدون واسطه، محصولات خود را با بهترین قیمت به بازار عرضه می‌کنند. گروه نوژن هم در بازار زعفران تهران فعال است و انواع محصولات را به صورت گرمی‌، مثقالی یا کیلویی به شما ارائه می‌دهد.

بررسی قیمت خرید زعفران در تهران

بازار زعفران تهران کجاست؟

هرچند استان‌های خراسان رضوی و جنوبی به عنوان اصلیترین فروشنده زعفران در ایران شناخته می‌شوند؛ اما خیلی از فروشندگان ترجیح داده اند که در بازار تهران فعالیت کنند. زیرا بازار خرید و فروش زعفران در تهران بسیار داغ است و خیلی از خریداران جزئی و عمده، به این مکان برای تامین نیاز‌های خود مراجعه می‌کنند. اما بازار زعفران تهران کجاست؟ بازار زعفران تهران در بازار بزرگ تهران است که فروشگاه‌های مختلفی در آن فعالیت دارند و انواع زعفران را به صورت فله، بسته بندی یا کیلویی به شما عرضه می‌کنند. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت زعفران در تهران از انواع مختلف با ما در نوژن تماس بگیرید.

فروش زعفران فله در تهران

گروه نوژن در زمنه فروش زعفران فله در تهران فعالیت دارد و انواع زعفران را به صورت کیلویی یا بسته بندی به بازار عرضه می‌کند. فروش زعفران فله در تهران توسط گروه نوژن در انواع مختلفی انجام می‌شود که عبارتند از:

فروش زعفران فله در تهران

  • زعفران سرگل که دارای کلاله‌های درشت با قدرت رنگ دهی فوق العاده است و می‌تواند برای استفاده خانگی یا رستوران‌ها مورداستفاده قرار بگیرد. برای اطلاع از قیمت زعفران سرگل امروز با ما تماس بگیرید.
  • زعفران پوشال که مناسب‌ترین قیمت را در میان انواع زعفران دارد و به صورت رشته‌های بریده در بسته بندی قرار می‌گیرد. شما می‌توانید برای خرید زعفران پوشال با ما تماس بگیرید.
  • زعفران نگین و سوپرنگین که به عنوان باکیفیت‌ترین نوع زعفران در بازار تهران به فروش می‌رسد و جنبه صادراتی هم دارد. شما می‌توانید برای خرید زعفران نگین با ما در نوژن تماس بگیرید.
  • زعفرتن دخترپیچ یا دسته که ظاهری زیبا با قیمتی مناسب دارد و برای هدیه دادن یا قرار گرفتن در بسته بندی‌های کادویی مناسب است. برای اطلاع از قیمت زعفران دخترپیچ با ما در نوژن تماس بگیرید.

در صورتی که قصد خرید عمده زعفران در تهران را دارید، می‌توانید از دو طریق اقدام کنید. راه اول، خرید زعفران بسته بندی شده است؛ به این صورت که پک‌های ۲۰ تا ۳۰ عددی از زعفران‌های مختلف را در بسته‌های وزنی یک گرمی‌، ۵ گرمی‌، ۰.۵ مثقالی و یک مثقالی خریداری کنید. اما اگر خودتان قصد بسته بندی زعفران‌ها را دارید یا می‌خواهید تنها برای استفاده در رستوران خریداری کنید، پیشنهاد ما خرید زعفران کیلویی در تهران است. در این حالت باید حتما یک بسته بندی مطمئن تهیه نمایید که کیفیت زعفران‌ها به مرور زمان تغییری نکند.

خرید گل زعفران در تهران

خرید گل زعفران در تهران معمولا به منظور مصارف دارویی انجام می‌شود؛ اما می‌توان برای تزیین بسته‌های کادویی هم از این محصولات استفاده کرد. گلبرگ‌های زعفران دارای خواص آنتی باکتریال هستند و می‌توانند سندروم قبل از قاعدگی را بهبود دهند. همچنین به تقویت سیستم ایمنی کمک کرده و دارای اثرات ضد افسردگی هستند.

خرید گل زعفران در تهران

بنابراین خرید گل زعفران در تهران معمولا توسط عطاری‌ها، پزشکان طب سنتی یا افرادی که به دنبال یک دمنوش خوشمزه و پرخاصیت می‌گردند، بسیار مناسب است. ما هم در گروه نوژن انواع بسته بندی‌های زعفران کادویی خود را با استفاده از گلبرگ‌های زعفران پر می‌کنیم تا شما بتوانید در کنار استفاده از خواص رشته‌های زعفران، از گل‌ها هم بهره مند شوید.

عوامل موثر بر قیمت زعفران در تهران

مهمترین عوامل موثر بر قیمت زعفران در بازار تهران عبارتند از:

عوامل موثر بر قیمت زعفران در تهران

  • نوع زعفران
  • کیفیت و درجه بندی
  • نام برند
  • نوع بسته بندی
  • میزان تقاضای بازار
  • وزن بسته بندی
  • نوع خرید (جزئی یا عمده، گرمی‌ یا مثقالی)

قیمت امروز زعفران در تهران

قیمت زعفران در تهران در هر روز متفاوت است و بسته به شرایط کلی بازار تعیین می‌شود؛ به همین دلیل قبل از خرید، باید از قیمت امروز زعفران در تهران اطلاع داشته باشید. این قیمت در درجه اول بستگی به نوع زعفران دارد؛ برای مثال قیمت زعفران سوپرنگین در مقایسه با زعفران دخترپیچ بسیار بیشتر است. علاوه بر این، وزن زعفران هم بر روی قیمت آن اثر دارد؛ قیمت امروز زعفران در تهران بر اساس هر مثقال تعیین می‌شود که برابر ۴.۶ گرم است؛ اما شما می‌توانید در صورت نیاز، مقدار کمتر مثلا ۰.۵ مثقال یا یک گرم را خریداری کنید. البته قیمت خرید زعفران عمده در تهران در مقایسه با حجم کم زعفران کمتر است؛ اما شما می‌توانید این محصول را با مناسب‌ترین قیمت و بدون واسطه از نوژن خریداری کنید.

آیا قیمت امروز زعفران در تهران با دیگر نقاط کشور متفاوت است؟

خیر. قیمت روز زعفران به صورت سراسری مشخص می‌شود؛ اما باید بدانید که برخی از فروشندگان به دلیل اینکه خود تولیدکننده هستند یا به صورت مستقیم از کشاورزان خرید می‌کنند، می‌توانند این محصول را با قیمت مناسبتری به شما عرضه کنند.

آیا امکان ارسال زعفران به سرتاسر کشور وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید با ثبت سفارش خود از طریق سایت نوژن، زعفران موردنظر را در هر نقطه دلخواه تحویل بگیرید.

بازار زعفران تهران کجاست؟

بازار بزرگ تهران به عنوان منبع اصلی خرید و فروش زعفران در تهران شناخته می‌شود.

آیا فقط زعفران برندهای مشهور از کیفیت مناسب برخوردار هستند؟

خیر. اتفاقا برخی از افراد با سواستفاده از نام این برندها، اقدام به فروش زعفران تقلبی می‌کنند؛ به همین دلیل توصیه می‌شود که قبل از توجه به برند زعفران، به کیفیت رشته‌ها توجه کرده و صرفا نام برند را معیار خرید زعفران در تهران قرار ندهید.

4.5/5 - (2 امتیاز)
مشاهده مقالات بیشتر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت درخواست سفارش عمده

برای مشاوره با شماره 73 76 376 0913 تماس بگیرید.

در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

ثبت درخواست