خرید زعفران در سمنان

زعفران در اکثر شهرهای ایران به عنوان یک ادویه محبوب و پرطرفدار شناخته می‌شود و بازار زعفران در بیشتر شهرها از جمله سمنان بسیار گسترده است؛ چراکه وجود رستوران‌های مختلف و علاقه مردم این شهر به پخت غذاهای سنتی باعث شده تا بازار زعفران سمنان مورد توجه قرار گیرد.

برندهای زیادی در زمینه فروش زعفران در سمنان فعالیت می‌کنند؛ اما سوءاستفاده برخی افراد از این بازار باعث شده تا زعفران‌های تقلبی در اختیار مشتریان قرار گیرد. ما در زعفران نوژن شرایط خرید جزئی و عمده انواع زعفران اصل را در سمنان برایتان فراهم کرده‌ایم. شما می‌توانید زعفران نوژن را هم برای مصرف شخصی و هم به عنوان هدیه سفارش دهید.

خرید زعفران در سمنان

بازار زعفران سمنان کجاست؟

درست است که اغلب مردم، استان‌های خراسان رضوی و جنوبی را به عنوان فروشنده اصلی زعفران در ایران می‌شناسند، اما همه مردم دسترسی به این شهر ندارند و به سراغ خرید زعفران در بازار شهر خودشان می‌روند. شما در بازار زعفران سمنان می‌توانید انواع مختلف زعفران را در بسته‌بندی‌های مثقالی یا گرمی خریداری کنید. اکثر فروشندگان زعفران در بازار سمنان یا خودشان از تولیدکنندگان زعفران این شهر هستند و یا این که به طور مستقیم با دیگر تولیدکنندگان ارتباط دارند.

بازار زعفران سمنان کجاست؟

البته برای خرید زعفران در سمنان باید به سراغ فروشگاه‌های معتبر بروید و بهتر است به هر فروشگاهی در بازار سمنان اعتماد نداشته باشید. شما برای اطلاع از قیمت عمده زعفران امروز می‌توانید با ما در نوژن تماس بگیرید.

خرید عمده زعفران در سمنان

برای مشاغلی که نیاز به زعفران زیادی دارند؛ مانند صاحبان رستوران‌ها یا فروشگاه‌ داران، خرید عمده زعفران از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه‌تر است. از این رو باید به سراغ فروشندگانی بروند که در زمینه فروش زعفران عمده در سمنان فعالیت داشته باشند. شما می‌توانید خریدهای عمده خود را از ما در نوژن به صورت کیلویی، سوتی یا در پک‌های بسته‌بندی‌شده انجام دهید. گروه نوژن فروش زعفران بسته بندی را در مدل‌های زیر انجام می‌دهد:

خرید عمده زعفران سرگل

زعفران سرگل رشته‌های کشیده و بدون فرخوردگی دارند که علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. امکان خرید زعفران سرگل در پک‌های ۲۰ تا ۳۰ عددی و یا به صورت کیلویی از ما در نوژن وجود دارد.

فروش عمده زعفران نگین و سوپر نگین

در خرید عمده زعفران در سمنان، اغلب زعفران نگین و سوپر نگین طرفداران زیادی دارند؛ زیرا این نوع زعفران از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و جزء محصولات صادراتی به شمار می‌رود. برای اطلاع از قیمت زعفران نگین با ما در نوژن تماس بگیرید.

خرید عمده زعفران پوشال

زعفران‌های پوشال در دسته زعفران‌های باکیفیت و با قیمت مناسب هستند و شما می‌توانید آن را در وزن‌های مختلف و پک‌های ۲۰ تا ۳۰ عددی به شکل عمده از ما در نوژن خریداری کنید. همچنین امکان خرید جزئی این نوع زعفران برای تست کیفیت یا مصرف خانگی هم وجود دارد.

خرید عمده زعفران دختر پیچ

به این نوع زعفران که ظاهری زیبا دارد، دسته هم گفته می‌شود و برای افرادی که به دنبال محصولی باکیفیت و با قیمت مناسب هستند، گزینه‌ای ایده‌آل خواهد بود. برای خرید و اطلاع از قیمت زعفران دختر پیچ با ما در نوژن تماس بگیرید.

خرید گل زعفران در سمنان

گل زعفران را می‌توان هم برای مصارف دارویی و هم تزیین بسته‌های کادویی مورد استفاده قرار داد و با آن‌ها بسته‌بندی‌ها را بسیار زیباتر کرد. گلبرگ‌های زعفران خواص بسیار زیادی دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تقویت سیستم ایمنی و اثرات ضدافسردگی آن‌ها اشاره کرد. اغلب پزشکان طب سنتی، عطاری‌ها و یا افراد علاقه‌مند به دم‌نوش‌های خوشمزه و پرخاصیت، به دنبال خرید گل زعفران در سمنان هستند.

خرید گل زعفران در سمنان

ما در گروه نوژن به درخواست شما بسته‌بندی‌های زعفران کادویی را با گلبرگ‌های زعفران پر می‌کنیم تا شما در کنار رشته‌های زعفران از خواص گلبرگ‌های آن نیز بهره‌مند شوید.

عوامل موثر بر قیمت زعفران در سمنان

پارامترهای مختلفی بر قیمت زعفران در سمنان تاثیر می‌گذارند که ازجمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

عوامل موثر بر قیمت زعفران در سمنان

  • وزن: معمولا قیمت زعفران عمده در مقایسه با جزئی کمتر است.
  • کیفیت: زعفران تازه کشت شده یا امسالی، در مقایسه با زعفران‌های قدیمی قیمت بالاتری دارد.
  • نوع بسته بندی: بسته بندی‌های فلزی در مقایسه با کاغذی محکم‌تر هستند؛ اما قیمت بالاتری دارند.
  • نوع زعفران: زعفران نگین و سوپر نگین به دلیل کیفیت بالاتر، قیمت بیشتری در مقایسه با سرگل، پوشال و دخترپیچ دارند.
  • نام برند: برندهای مشهور معمول قیمت بیشتری نسبت به برندهای معمولی دارند.
  • نوع خرید: خرید عمده در مقایسه با جزئی و خرید مثقالی در مقایسه با گرمی، به صرفه‌تر خواهد بود.
  • تقاضای بازار: بسته به شرایط بازار، قیمت زعفران متفاوت است.

قیمت امروز زعفران در سمنان

قیمت زعفران سمنان به صورت روزانه تغییر می‌کند و شرایط کلی بازار روی آن تاثیرگذار است؛ اما قبل از اقدام برای خرید باید از قیمت روز زعفران در سمنان باخبر باشید. بهتر است بدانید نوع زعفرانی که انتخاب می‌کنید در قیمت آن تاثیردارد. برای مثال قیمت زعفران سوپر نگین بسیار بالاتر زعفران سرگل است. همچنین این که شما خرید خود را به صورت عمده یا جزئی انجام دهید در قیمت زعفران تاثیرگذار خواهد بود. شما برای اطلاع از قیمت دقیق روز زعفران می‌توانید با ما در نوژن تماس بگیرید. همچنین امکان خرید زعفران یک مثقالی در انواع مختلف از طریق سایت برای مشتریان فراهم شده است.

سخن پایانی

ما در این مقاله به طور کلی موارد مربوط به بازار زعفران سمنان را مورد بررسی قرار دادیم و همچنین درباره شرایط خرید عمده و جزئی زعفران صحبت کردیم. شما می‌توانید برای خرید انواع زعفران به شکل گرمی، مثقالی، کیلویی و یا عمده از ما در نوژن اقدام کنید. برای اطلاع از قیمت دقیق زعفران با کارشناسان نوژن در ارتباط باشید.

آیا امکان سفارش زعفران نوژن از سراسر کشور وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید در هر جایی که هستید از طریق سایت نوژن سفارش خود را ثبت کنید و زعفران مورد نظرتان را در مکان دلخواهتان تحویل بگیرید.

بهترین روش خرید زعفران در سمنان چیست؟

شما می‌توانید زعفران مورد نیاز خود را از نوژن هم به صورت حضوری و هم آنلاین خریداری کنید.

4.5/5 - (2 امتیاز)
مشاهده مقالات بیشتر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت درخواست سفارش عمده

برای مشاوره با شماره 73 76 376 0913 تماس بگیرید.

در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

ثبت درخواست