خرید زعفران در شیراز

زعفران این روزها به عنوان یکی از کاربردی‌ترین ادویه‌ها شناخته شده که هم در موارد دارویی و هم مصارف غذایی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این طلای سرخ این روزها بازار بسیار پررونقی داشته که باعث شده تا نمونه‌های فیک و تقلبی بسیار زیادی وارد بازار شوند. برای خرید زعفران در شیراز، باید به سراغ فروشگاه‌های معتبر فعال در این زمینه بروید تا بتوانید به نمونه‌های اصل و درجه یک دسترسی داشته باشید. در راستای کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع و همچنین قیمت زعفران در شیراز، توصیه می‌کنیم در ادامه با نوژن همراه باشید.

خرید زعفران در شیراز

بازار زعفران شیراز کجاست؟

می‌دانیم که منابع اصلی زعفران استان‌های خراسان رضوی و جنوبی هستند و شما می‌توانید فروشنده‌های اصلی این محصولات را در این استان‌ها پیدا کنید. اما شیراز یکی از شهرهای سنتی محسوب می‌شود که بازارهای منحصر به فرد خود را دارد؛ بنابراین در بازارهای شیراز شما می‌توانید محصولات متنوع اصیل از قبیل زعفران را پیدا کنید.

بازار زعفران شیراز کجاست؟

بازار زعفران در بازار بزرگ شیراز قرار دارد؛ در این بازار معمولا زعفران به صورت عمده و خرده، به فروش می‌رسد و همه افراد می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند. شما می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی نوژن هم اقدام به خرید زعفران در شیراز کرده و این محصول را در بسته‌های کادویی یا مصرفی خریداری کنید.

خرید عمده زعفران در شیراز

کاربرد بالای زعفران باعث شده تا بسیاری از افراد در کسب و کارهای مختلف مانند رستوران‌ها، مصارف دارویی و … اقدام به خرید عمده زعفران کنند. در این حالت معمولا خرید عمده از صرفه اقتصادی بالاتر و بیشتری برخوردار است. فروشگاه نوژن انواع مدل‌های زعفران را در بسته‌بندی‌های مختلف کیلویی، سوتی، مثقالی و گرمی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. برای خرید زعفران بسته بندی و اطلاع از قیمت محصولات بر روی لینک درج شده کلیک کنید. در حال حاضر انواع زعفران موجود در فروشگاه نوژن عبارتند از:

زعفران نگین و سوپر نگین

یکی از بهترین مدل‌های زعفران که از کیفیت فوق‌العاده بالایی برخوردار بوده و معمولا برای کاربردهای صادراتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، زعفران نگین و سوپر نگین است. این محصول کیفیت بسیار بالا و رنگ‌دهی فوق‌العاده‌ای داشته و قیمت آن نسبت به سایر مدل‌های زعفران، در مرتبه بالاتری قرار دارد. خرید زعفران نگین و سوپر نگین در بسته‌بندی‌های مختلف و به صورت عمده در فروشگاه نوژن شیراز امکان‌پذیر بوده و شما می‌توانید از آن بهره ببرید. این محصول انتخاب بسیار خوبی برای کادو دادن به توریست‌های خارجی محسوب می‌شود.

خرید زعفران نگین و سرگل در شیراز

زعفران سرگل

زعفران سرگل یکی از بهترین مدل‌های زعفران بوده که رشته‌های کشیده و بدون فرخوردگی دارد و رنگ دهی بالایی را از خود نشان می‌دهد. شما می‌توانید زعفران سرگل را در پک‌های ۲۰ تا ۳۰ عددی به راحتی از نوژن خریداری کنید. در صورتی که نیاز به خرید کیلویی زعفران سرگل در شیراز دارید، می‌توانید سفارش خود را در فروشگاه ثبت کرده و از قیمت زعفران سرگل به صورت روزانه مطلع شوید.

زعفران پوشال

زعفران پوشال معمولا مناسب‌ترین قیمت را در میان مدل‌های مختلف زعفران دارد و به صورت رشته‌های بریده در بسته بندی قرار گرقته است؛ شما می‌توانید بسته‌های مختلف زعفران پوشال را در وزن‌های متفاوت از یک گرم تا یک مثقال، انتخاب و خریداری کنید. همچنین نوژن، فروش زعفران پوشال را در پک‌های ۲۰ تا ۳۰ عددی هم انجام می‌دهد. فروش زعفران در شیراز از مدل پوشال به صورت عمده و کیلویی هم وجود دارد و بیشتر فروشندگان خرد یا صاحبان روستوران‌ها برای آن تقاضا می‌دهند.

خرید زعفران پوشال و دخترپیچ در شیراز

زعفران دخترپیچ

اگر به دنبال دسته‌ای زعفران زیبا با قیمت مناسب هستید، دسته دخترپیچ می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما محسوب شود. این زعفران برای هدیه دادن هم گزینه مطلوبی بوده و معمولا در بسته‌های کادویی جذابی به مشتریان ارائه می‌شود. فروش زعفران دخترپیچ در شیراز هم به صورت عمده و کیلویی توسط تیم نوژن امکان‌پذیر است.

در برخی مواقع افراد به دلایل مختلف مانند زیباسازی جعبه‌های کادویی علاوه بر رشته‌های زعفران، تمایل به خرید گل زعفران هم دارند. گل‌های زعفران فوق‌العاده زیبا هستند و می‌توانند جلوه کم‌نظیری به بسته‌بندی محصولات ببخشند. تیم نوژن تجربه بالایی در بسته‌بندی محصولات کادویی داشته و در صورت تمایل مشتریان، از گل زعفران برای بسته‌بندی هم استفاده می‌کند. در صورتی که تمایل داشته باشید می‌توانید گل زعفران را در حجم بیشتر از فروشگاه نوژن شیراز خریداری کنید.

قیمت زعفران در شیراز

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در زمان خرید زعفران در شیراز باید در نظر داشته باشید، قیمت محصول است. معمولا عوامل مختلفی وجود دارند که می‌توانند بر روی قیمت نهایی و تمام‌شده زعفران در شیراز اثر بگذارند. در این بخش چند نمونه از مهم‌ترین عوامل مؤثر در این زمینه را معرفی می‌کنیم.

مهم‌ترین عوامل مؤثر بر قیمت زعفران در شیراز

  • نوع زعفران
  • نام برند
  • کیفیت محصول
  • نوع بسته‌بندی
  • وزن خریداری‌شده
  • نوع خرید
  • میزان تقاضای بازار

قیمت روز برای فروش زعفران در شیراز

قیمت زعفران در شیراز در هر روز بسته به عوامل ذکرشده و شرایط کلی بازار تعیین شده و متفاوت است. از این رو توصیه می‌کنیم قبل از اینکه خرید خود را انجام دهید، حتما از وضعیت بازار و قیمت محصول، اطلاعات کافی به دست آورید. زعفران نگین و سوپر نگین به دلیل رشته‌های بلند و بدون شکستگی و همچنین رنگ دهی فوق‌العاده بالا، بیشترین قیمت را در میان انواع مختلف محصولات داشته و برای صادرات مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت روز زعفران معمولا بر اساس مثقال تعیین می‌شود که هر مثقال برابر ۴.۶ گرم است. در صورتی که تمایل به خرید بسته‌های زیر ۵ گرم دارید، می‌توانید با فروشگاه نوژن تماس بگیرید.

سخن پایانی

در این محتوا تلاش کردیم نحوه خرید و فروش زعفران در شیراز را به صورت کامل شرح دهیم تا شما بتوانید بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات عرضه شده در این زمینه را با قیمت مناسب، خریداری کنید. برای خرید زعفران در شیراز می‌توانید به بازار بزرگ این شهر که بیشتر حالت سنتی دارد، مراجعه کنید. در صورتی که تمایل به خرید بدون واسطه با قیمت رقابتی دارید، توصیه می‌کنیم به فروشگاه نوژن مراجعه کنید تا بتوانید رضایتمندی بیشتری از خرید خود داشته باشید.

آیا امکان خرید گل زعفران هم در شیراز وجود دارد؟

بله شما می‌توانید گل زعفران را از فروشگاه نوژن در وزن‌های مختلف و مورد نیاز خریداری کرده و برای کاربردهای مختلف از قبیل کادو و ... مورد استفاده قرار دهید.

بهترین مکان برای خرید زعفران در شیراز کجاست؟

شما می‌توانید به بازار بزرگ مراجعه کرده یا از طریق فروشگاه نوژن، به صورت غیرحضوری خرید خود را انجام دهید.

5/5 - (2 امتیاز)
مشاهده مقالات بیشتر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت درخواست سفارش عمده

برای مشاوره با شماره 73 76 376 0913 تماس بگیرید.

در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

ثبت درخواست